|
|
|
||
Předmět navazuje praktickou aplikací na teoretickou výuku marketingové komunikace a public relations. Posluchači by měli získat přehled o efektivním využívání nástrojů public relations v interní a externí komunikaci, naučit se formulovat své požadavky na interní oddělení public relations i specializované agentury. V průběhu výuky se dále seznámí s konkrétními kampaněmi, případy a řešeními z praxe, a to v různých typech veřejných institucí, s tím, jak jsou nastaveny komunikační toky v rámci mezinárodních firem či jak jsou adaptovány a lokalizovány globální projekty.
Poslední úprava: KOLLMAND (18.10.2013)
|
|
||
Bajčan, R. Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. Management Press, 2003 Caywood, C. L. (ed.) Public relations: Řízená komunikace podniku s veřejností. Computer Press, 2003 Curtin, P. A. International Public Relations: Negotiating Culture, Identity and Power. Sage, 2007 Doležal, M.. Public relations a veřejné mínění: distanční studijní opora. MU (skripta Ekonomicko-správní fakulty), 2005 Scott, D. M. Nová pravidla marketingu a PR: Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Computer Press, 2008 Věrčák, V.; Girgašová, J.; Liškařová, R.. Media relations není manipulace. Ekopress, 2004 Wilcox, D. L. (et al.). Public Relations: Strategies and Tactics, New York: Longman, 1999 Další literatura bude upřesněna během výuky. Poslední úprava: KOLLMAND (18.10.2013)
|