PředmětyPředměty(verze: 970)
Předmět, akademický rok 2009/2010
   Přihlásit přes CAS
Interpretace textů marketingové komunikace - JJB275
Anglický název: Interpretation of Marketing Communication Texts
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2009 do 2009
Semestr: letní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neomezen (21)Rozvrh není zveřejněn, proto je tento údaj pouze informativní a může se ještě měnit.
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Vyučující: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
V předmětu se studenti aktivně účastní čtení a interpretace vybraných textů. Texty se tematicky vztahují k oblasti marketingové komunikace, ale přesahují i do filosofie, sociologie, teorie kultury, teorie komunikace atd. Cílem předmětu je poukázat na mnohovýznamovou strukturu odborných textů a naučit studenty jejich kritické recepci. Interpretované texty budou k dispozici v průběhu výuky.
Poslední úprava: KOLLMAND (26.02.2012)
Literatura

Foucault, M. Diskurs, autor, genealogie. Svoboda,1994

McQuail, D. Úvod do teorie masové komunikace. Portál, 1999

Eco, U. Interpretácia, nadinterpretácia. Archa, 1999

Haman, A. Úvod do studia literatury a interpretace díla. H+H, 1999

Poslední úprava: KOLLMAND (26.02.2012)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK