Interpretace textů marketingové komunikace - JJB275
|
|
|
||
V předmětu se studenti aktivně účastní čtení a interpretace vybraných textů. Texty se tematicky vztahují k oblasti marketingové komunikace, ale přesahují i do filosofie, sociologie, teorie kultury, teorie komunikace atd. Cílem předmětu je poukázat na mnohovýznamovou strukturu odborných textů a naučit studenty jejich kritické recepci. Interpretované texty budou k dispozici v průběhu výuky. Poslední úprava: KOLLMAND (26.02.2012)
|
|
||
Foucault, M. Diskurs, autor, genealogie. Svoboda,1994 McQuail, D. Úvod do teorie masové komunikace. Portál, 1999 Eco, U. Interpretácia, nadinterpretácia. Archa, 1999 Haman, A. Úvod do studia literatury a interpretace díla. H+H, 1999 Poslední úprava: KOLLMAND (26.02.2012)
|