|
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. (20.01.2014)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. (23.01.2014)
zápočtový test (min 60%) vypracování (odevzdání a prezentace) seminární práce + účast na konzultacích k práci
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. (20.01.2014)
COOPER, Donald R., et al. Business research methods. 5. Ed. Irwin, 2003. FORET, M. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0. HENDL, J. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008, 407 s. ISBN 978-80-7367-485-4. KOZEL, R. a kol. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Grada 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. PECÁKOVÁ, I., I. NOVÁK aj. HERZMANN. Pořizování a vyhodnocování dat ve výzkumech veřejného mínění. Oeconomica, 2004. PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Grada, 1996. ISBN: 8071692999. SAUNDERS, Mark, Philip LEWIS a Adrian THORNHILL. Research methods for business students. 5th ed. New York: Prentice Hall, c2009, xxi, 614 p. ISBN 978-027-3716-860. DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologické znalosti. Karolinum, 2000. 3. Vyd. ISBN 80-246-0139-7. HAGUE, P. Průzkum trhu. Computer Press, 2003. ISBN: 80-7226-917-8. PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Grada, 1996. ISBN: 8071692999. ZIKMUND, William G. et al. Business research methods. 9th ed. Mason, OH: South-Western, 2010. 9. ISBN 11-118-2692-7. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. (12.02.2014)
Osnova výuky 1. Úvod do předmětu 2. Zadání průzkumu (research brief) 3. Realizace průzkumů bez agentury 4. Proces agenturního průzkumu a jeho kritické body 5. Prezentace výsledků sociologického průzkumu zadavateli 6. Pokročilé nástroje kvalitativního dotazování v marketingovém výzkumu 7. Praktikum 8. Pokročilé nástroje zpracování dat z kvantitativního dotazování v marketingovém výzkumu 9. Crowdsourcing - výzkum prostřednictvím on-line komunit 10. Neuromarketing a jeho aplikace pro potřeby sociologického výzkumu 11. Prezentace semestrálních prací - 1. část 12. Prezentace semestrálních prací - 2. část 13. Uzavření předmětu, zápočet
Podmínky k udělení KZ: závěrečný test ze zadané literatury (min 60%) vypracování (odevzdání a prezentace) seminární práce + účast na konzultacích k práci. Seminární práce - jedná se o týmovou práci. V prvním týdnu výuky si studenti utvoří pracovní týmy a v druhém týdnu výuky závazně nahlásí téma, které budou chtít zpracovat. V rámci 11. a 12. přednášky bude probíhat workshop semestrálních prací, kde každý tým bude prezentovat svoji práci svým kolegům. Práce bude zpracována ve wordu, který se bude odevzdávat a v poverpointové prezentaci, jež bude sloužit jako pomůcka při prezentování práce. |