PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2007/2008
   Přihlásit přes CAS
Strategie v sociálním marketingu - JJB271
Anglický název: Strategies in Social Marketing
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2007 do 2007
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:1/1, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (20)Rozvrh není zveřejněn, proto je tento údaj pouze informativní a může se ještě měnit.
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: Ing. Ladislav Kopecký
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Cíl předmětu
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (01.10.2007)

Kompaktní kurs se uskuteční ve čtyřech stanovených termínech (viz rozvrh). Kurs je věnován komunikačním strategiím ve sféře sociálního marketingu, schopnostem systémově shromažďovat finanční prostředky a efektivně je využívat k řešení sociálních témat. Zaměří se rovněž na konflikt přívlastku "sociální" s principy marketingového procesu a pokusí se definovat pojem veřejně prospěšné služby. V rámci kursu dojde ke spolupráci s Nadačním fondem manželů Klausových.

Literatura
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (01.10.2007)

materiály Fóra dárců, Informačního centra neziskových organizací atd.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK