Základy marketingové komunikace v sociálním kontextu - JJB269
|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. Marek Vranka (15.09.2019)
Cílem předmětu je poskytnutí teoretického základu pro další studium problematiky komunikace. Po absolvování kurzu je student schopen vysvětlit význam základních pojmů a konceptů v oblasti komunikace, umí klasifikovat jednotlivé typy komunikace a dovede analyzovat vliv různých sociálních kontextů na specifické komunikační jevy. Získané poznatky umí prakticky využít pro efektivní komunikaci a obranu proti nežádoucím komunikačním jevům. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (19.09.2012)
Marketingová komunikace v kontextu společenskovědních disciplín (filosofie, ekonomie, sociologie, psychologie, sociální psychologie), věd o umění (historie a teorie umění, estetiky) a věd o sociální, masové a mediální komunikaci. Základní terminologie, pojmy, metodologická východiska. Archetypy, historické konsekvence, proměny společenských a komunikačních paradigmat. Souvislosti hospodářského, sociálního, kulturního a technologického vývoje. |