PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Základy marketingové komunikace v sociálním kontextu - JJB269
Anglický název: Principles of Marketing Communication in Social Context
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2011 do 2011
Semestr: zimní
E-Kredity: 5
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:2/0, Zk [HT]
Počet míst: neomezen / neurčen (62)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: PhDr. Pavel Dolanský
Vyučující: PhDr. Pavel Dolanský
Je prerekvizitou pro: JJB270
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: Mgr. Ing. Marek Vranka (15.09.2019)
Předmět Sociální kontext komunikace seznamuje posluchače se základními pojmy, koncepty a teoriemi v oblasti sociální komunikace.

Cílem předmětu je poskytnutí teoretického základu pro další studium problematiky komunikace.

Po absolvování kurzu je student schopen vysvětlit význam základních pojmů a konceptů v oblasti komunikace, umí klasifikovat jednotlivé typy komunikace a dovede analyzovat vliv různých sociálních kontextů na specifické komunikační jevy.
Získané poznatky umí prakticky využít pro efektivní komunikaci a obranu proti nežádoucím komunikačním jevům.
Cíl předmětu
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (19.09.2012)

Marketingová komunikace v kontextu společenskovědních disciplín (filosofie, ekonomie, sociologie, psychologie, sociální psychologie), věd o umění (historie a teorie umění, estetiky) a věd o sociální, masové a mediální komunikaci. Základní terminologie, pojmy, metodologická východiska. Archetypy, historické konsekvence, proměny společenských a komunikačních paradigmat. Souvislosti hospodářského, sociálního, kulturního a technologického vývoje.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK