Základy marketingové komunikace v sociálním kontextu - JJB269
|
|
|
||
Předmět Sociální kontext komunikace seznamuje posluchače se základními pojmy, koncepty a teoriemi v oblasti sociální komunikace.
Cílem předmětu je poskytnutí teoretického základu pro další studium problematiky komunikace. Po absolvování kurzu je student schopen vysvětlit význam základních pojmů a konceptů v oblasti komunikace, umí klasifikovat jednotlivé typy komunikace a dovede analyzovat vliv různých sociálních kontextů na specifické komunikační jevy. Získané poznatky umí prakticky využít pro efektivní komunikaci a obranu proti nežádoucím komunikačním jevům. Poslední úprava: Vranka Marek, Mgr. Ing. (15.09.2019)
|
|
||
Marketingová komunikace v kontextu společenskovědních disciplín (filosofie, ekonomie, sociologie, psychologie, sociální psychologie), věd o umění (historie a teorie umění, estetiky) a věd o sociální, masové a mediální komunikaci. Základní terminologie, pojmy, metodologická východiska. Archetypy, historické konsekvence, proměny společenských a komunikačních paradigmat. Souvislosti hospodářského, sociálního, kulturního a technologického vývoje. Poslední úprava: Dolanský Pavel, PhDr. (19.09.2012)
|
|
||
Seznam se aktualizuje. Poslední úprava: Dolanský Pavel, PhDr. (18.11.2011)
|