PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2007/2008
   Přihlásit přes CAS
On-line marketing - JJB267
Anglický název: On-line marketing
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2006 do 2007
Semestr: letní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:1/1, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)Rozvrh není zveřejněn, proto je tento údaj pouze informativní a může se ještě měnit.
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: Mgr. Eva Máchová
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: Mgr. Ing. Marek Vranka (12.02.2019)
Cílem předmětu je seznámit studenty se základy on-line marketingu v komerční sféře. Důraz je kladen na aktivní přístup a interaktivitu, těžištěm budou práce na konkrétních projektech a případových studiích reálných on-line marketingových kampaní. Studenti se seznámí s prostředím internetu jako nástrojem marketingu, s metodami, jak přistupovat k různým cílovým skupinám, jak budovat crossmediální kampaně, jak naplňovat marketingové cíle, jak je měřit a vyhodnocovat návratnost investic. Součástí výuky budou i informace o trendech a vizích využití internetu v blízké budoucnosti.
Literatura
Poslední úprava: Mgr. Ing. Marek Vranka (12.02.2019)

Blažková, M. Jak využít internet v marketingu. Grada, 2005
Chaffey, D., et al. Internet Marketing: Strategy, implementation and practice.1st edition. Harlow (England): Pearson Education Limited, 2000.
Hlavenka, J. Internetový marketing. Computer Press, 2005
Janouch, V., Internetový marketing, Computer Press, 2010
Kirby, J. Connected Marketing. Butterworth-Heineman, 2005
Kotler, P. - Trias de Bes, F. Inovativní marketing. Grada, 2005
Levinson, J. C. - McLaughlin, M. W. Guerilla Marketing for Consultants. Hoboken: John Wiley&Sons, 2005
McLuhan, M. Člověk, média a elektronická kultura. Jota, 2000

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK