Strategický marketing - JJB264
|
|
|
||
Předmět poskytne studentům komplexní pohled na marketingové procesy ve světle hlavní strategie firmy, mj. svým zaměřením na marketingovou analýzu tržních příležitostí a metody strategického marketingového plánování. Metodologicky vychází zejména z koncepce "hodnotvorného řetězce", kterou do teorie a praxe strategického marketingu zavedl M. E. Porter. S využitím metod společenských věd (např. grounded theory, Glaser, Strauss) si studenti osvojí tvůrčí postupy v oblastech marketingového plánování, analýzy zdrojů a identifikace vhodných trhů. Naučí se pracovat s různými nástroji strategického marketingu (tržními maticemi, trendovou analýzou, návrhy segmentace, value a competitive assessment atd.) a využívat je v marketingových plánech a při aplikacích na různé podnikatelské strategie.
Poslední úprava: Dolanský Pavel, PhDr. (09.10.2006)
|
|
||
Andreasen, K. - Kotler, P. Strategic Marketing for Non-Profit Organisation. NY: Prentice Hall, 1991 Bowman, C. Strategický management. Grada Publishing, 1995 Grant, R. M. Contemporary Strategic Analysis: Concept, Techniques, Applications. Oxford: Blackwell Publishing, 2002 Hart, S. Marketing Changes. London: Thomson, 2003 Horáková, H. Strategický marketing. Grada, 2003 Keller, K. L. Strategic Brand Management. Prentice Hall, 2002
Poslední úprava: Dolanský Pavel, PhDr. (05.10.2006)
|