|
|
|
||
Poslední úprava: MATUSKOVAANNA (21.09.2015)
|
|
||
Poslední úprava: MATUSKOVAANNA (21.09.2015)
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem formou písemné zkoušky (40 bodů), závěrečnou semestrální týmovou prací (60 bodů). Pro absolvování kurzu je nutné získat nejméně 61 bodů. Hodnocení je následující: 100b. - 90b = 1 89b. - 75b. = 2 74b. - 61b. = 3 60b a méně = 4
Semestrální práce se bude odevzdávat jak v tištěné, tak v elektronické podobě (formát word, fond: TNR, vel. 12, řád. 1). Zadání semestrální práce 21. října , odevzdání práce (elektronicky na matuskova@fsv.cuni.cz) do 10. prosince |
|
||
Poslední úprava: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. (11.09.2014)
Bauman, Z. Myslet sociologicky. SLON, 1996. ISBN 807419026 Disman, M. Jak se vyrábí sociologické znalosti. Karolinum, 2000. 3. vyd. ISBN 80-246-0139-7 Giddens, A. Sociologie, 2013. Kapitola: jak klást otázky v sociologickém výzkumu Hague, P. Průzkum trhu. Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8 Hendl, J. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2.vyd. Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4 Kozel, R. a kol. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Grada 2011. ISBN 978-80-247-3527-6 Pecáková, I., Novák, I., Herzmann J. Pořizování a vyhodnocování dat ve výzkumech veřejného mínění. Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0753-6 Přibová, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Grada, 1996. ISBN 8071692999 Řehák, J., Řeháková, B. Analýza kategorizovaných dat v sociologii. Academie, 1986 Silverman, D. Ako robiť kvalitatívny výskum:praktická príručka. Pegas, 2005 ICC/ESOMAR International Code on Market and Social research, ESOMAR, 2008 |
|
||
Poslední úprava: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. (10.09.2014)
1. Úvod do předmětu 2. Klasifikace výzkumů (tematická, metodologická) 3. Úloha výzkumných agentur 4. Reprezentativita v sociologickém výzkumu 5. Ekonomie sociologického výzkumu 6. Metodologické předpoklady kvalitativního výzkum 7. Pravidla dobrého scénáře 8. Metodologické předpoklady kvantitativního výzkumu 9. Pravidla dobrého dotazníku 10. Zpracování a analýza dat v kvantitativním sociologickém výzkumu 11. Zadavatel versus výzkumník 12. Specifika sociologického výzkumu firem (B2B) |