PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2007/2008
   Přihlásit přes CAS
Tvorba multimediálních projektů - JJB260
Anglický název: Multimedia Projects
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2005 do 2007
Semestr: letní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:1/1, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)Rozvrh není zveřejněn, proto je tento údaj pouze informativní a může se ještě měnit.
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: Mgr. Anna Irmanovová
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (10.02.2011)
Předmět se zaměřuje na možnosti internetu pro současnou marketingovou komunikaci a média. V jeho průběhu se studenti seznámí nejen s vlivem internetu na všechny formy marketingové komunikace, ale též s nejnovějšími možnostmi využití tohoto média. Řada teoretických i praktických poznatků bude prezentována na konkrétních případových studiích. V průběhu kurzu se studenti budou moci seznámit s významnými osobnostmi české reklamní internetové scény.
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (10.02.2011)

Blažková, M. Jak využít internet v marketingu. Grada, 2005

Hlavenka, J. Internetový marketing. Computer Press, 2005

McLuhan, M. Člověk, média a elektronická kultura. Jota, 2000

Další literatura bude doporučována v průběhu kurzu.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK