|
|
|
||
Kurz poskytne posluchačům základní teoretický rámec v oblastech populární kultury, nových médií a online žurnalistiky. Posluchači se budou při kurzu dále věnovat vývoji populární kultury, klíčovým východiskům kultury obsahových remixů a splývání rolí konzumentů a producentů. Tento kurz je doporučen studentům 2. a 3. ročníku, kteří již absolvovali předměty JJB210 - Kulturní kořeny moderní společnosti a JJB238 - Kritika marketingové komunikace. Poslední úprava: Maxa Martin, Mgr. (04.09.2017)
|
|
||
Četba: Doctorow, C. Copyright je začátek války. Česká pozice, 2012. Fiske, J. Understanding Popular Culture. Routledge, 2011. Jenkins, H. Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. New York University Press, 2008. Simkanič, J. Mediální revoluce. Simindr, 2014. Toffler, A. The Third Wave. Bantam, 1984. Thompson, J. B. Média a modernita. Karolinum, 2001.
Video: Curtis, A. The Century of the Self: Hapiness Machines. BBC, 2002. https://www.youtube.com/watch?v=eJ3RzGoQC4s Ferguson, K. Everything is a Remix. https://vimeo.com/139094998 Poslední úprava: Maxa Martin, Mgr. (31.01.2018)
|
|
||
ONLINE PUBLIKOVÁNÍ A POPULÁRNÍ KULTURA II. : PROGRAM LETNÍHO SEMESTRU 2017/2018 21. 2. 2018 28. 2. 2018 7. 3. 2018 14. 3. 2018 21. 3. 2018 28. 3. 2018 4. 4. 2018 11. 4. 2018 18. 4. 2018 25. 4. 2018 2. 5. 2018 9. 5. 2018 16. 5. 2018 Poslední úprava: Maxa Martin, Mgr. (31.01.2018)
|