|
|
|
||
Kurz se zaměřuje na specifika novinářských textů v oboru marketingová komunikace a public relations. Cílem je poskytnout posluchačům základní teoretický a praktický rámec oblastí jakými jsou nová média, on-line žurnalistika a DTP. Teoretická část kurzu se bude věnovat klíčovým východiskům kultury obsahových remixů a splývání rolí konzumentů a producentů. V rámci praktické části se studenti naučí strukturovat a editovat text, který bude následně doplněn odkazy a obrazovým materiálem a vložen do redakčního systému. Seznámí se také s právními předpisy spojenými s on-line publikováním a se základy typografie. Poslední úprava: Maxa Martin, Mgr. (02.02.2015)
|
|
||
Curtis, A. The Century of the Self: Hapiness Machines. BBC, 2002. Fiske, J. Understanding Popular Culture. Routledge, 2011. Jenkins, H. Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. New York University Press, 2008. Simkanič, J. Mediální revoluce. Simindr, 2014. Toffler, A. The Third Wave. Bantam, 1984. Thompson, J. B. Média a modernita. Karolinum, 2001. Poslední úprava: Maxa Martin, Mgr. (02.02.2015)
|
|
||
Atestace je podmíněna splněním následujících bodů: 1. Pravidelná účast na semináři. 2. Aktivní participace v rámci kurzu obnášející četbu krátkých textů, které budou pravidelně doporučovány. 3. Zpracování tří článků, což obnáší vyhledání tématu, jeho transformování do podoby mediálního textu a vložení do redakčního systému na studentském serveru.
Kurz bude probíhat formou semináře doprovázeného přednáškou. Výklad se bude prolínat s diskuzí, s krátkými vstupy studentů a s několika návštěvami hostů, kteří se expertně vyjádří ke specifickým doménám on-line publikování.
SPECIFIKA NOVINÁŘSKÝCH TEXTŮ - PROGRAM LETNÍHO SEMESTRU 2014 18. 2. 2014 25. 2. 2014 4. 3. 2014 11. 3. 2014 18. 3. 2014 25. 3. 2014 1. 4. 2014 8. 4. 2014 15. 4. 2014 22. 4. 2014 29. 4. 2014 6. 5. 2014 13. 5. 2014 20. 5. 2014
Poslední úprava: Maxa Martin, Mgr. (02.02.2015)
|