Posluchači se na konkrétních ukázkách a interaktivní formou seznámí se třemi základními problémy současné komerční, sociální a politické komunikace. První z těchto témat představuje probíhající "revoluce" v médiích a stále větší problém, jak předat ta pravá sdělení těm pravým lidem - navíc bez astronomických nákladů, které např. představují televizní spoty v hlavních vysílacích časech. Druhým problémem je rostoucí necitelnost k marketingovým sdělením všeho druhu, neboť jejich recipienti jsou stále vzdělanější, zkušenější a mnohem vybíravější. Třetí otázku představuje krize měřitelnosti dopadu marketingových sdělení. Pokud existuje nějaká shoda o cestách vpřed, pak marketingoví specialisté potřebují ještě více a lépe poznat spotřebitele, potřebují zapojující, bavící a tvůrčí komunikaci, plánování neutrální vůčí médiím a propojené komunikační strategie. A navíc samozřejmě i lepší finanční modely a systémy měření. Z těchto důvodů je předmět věnován i zcela novým trendům v marketingové komunikaci.
Poslední úprava: Dolanský Pavel, PhDr. (20.09.2005)
Literatura
Domácí i zahraniční tištěná a elektronická média, outdoor, letáky, brožury atd.
V průběhu výuky budou rozdány texty v anglickém, případně německém jazyce a zadána aktuální studijní literatura.
Poslední úprava: Dolanský Pavel, PhDr. (20.09.2005)