Prezentace v marketingové komunikaci - JJB247
|
|
|
||
Definice prezentačních dovedností z hlediska třídílné kompozice talentu, diciplíny a technik. Plánování a organizace prezentace. Analýza cílové skupiny. Druhy prezentačních nástrojů a pomůcek. Technologie přípravy a průběhu prezentace. Základní stylové přístupy. Asertivita a responsivita. Nejčastější nedostatky. Problémy a příležitosti. Etika prezentačního procesu. Prezentace jako společenský styl. Analýza osobnostních profilů cílové skupiny. Virtuální prezentace (telefon, video, web, e-mail). Poslední úprava: Dolanský Pavel, PhDr. (17.02.2005)
|
|
||
Kushner, M. Presentations. Wiley Publishing, 2004 Weismann, J. Presenting to Win. Pearson Education, 2003 Westerfield, J. Giving a Presentation. Barnes and Noble basic, 2003 Ladislav Kopecký, Prezentace v marketingových komunikacích,Grada 2010 Poslední úprava: Kopecký Ladislav, Ing. (09.09.2010)
|