PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2007/2008
   Přihlásit přes CAS
Prezentace v marketingové komunikaci - JJB247
Anglický název: Presentation Techniques in Marketing Communication
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2004 do 2008
Semestr: letní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:1/1, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)Rozvrh není zveřejněn, proto je tento údaj pouze informativní a může se ještě měnit.
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: Ing. Ladislav Kopecký
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (17.02.2005)
Definice prezentačních dovedností z hlediska třídílné kompozice talentu, diciplíny a technik. Plánování a organizace prezentace. Analýza cílové skupiny. Druhy prezentačních nástrojů a pomůcek. Technologie přípravy a průběhu prezentace. Základní stylové přístupy. Asertivita a responsivita. Nejčastější nedostatky. Problémy a příležitosti. Etika prezentačního procesu. Prezentace jako společenský styl. Analýza osobnostních profilů cílové skupiny. Virtuální prezentace (telefon, video, web, e-mail).
Literatura
Poslední úprava: Ing. Ladislav Kopecký (09.09.2010)

Kushner, M. Presentations. Wiley Publishing, 2004

Weismann, J. Presenting to Win. Pearson Education, 2003

Westerfield, J. Giving a Presentation. Barnes and Noble basic, 2003

Ladislav Kopecký, Prezentace v marketingových komunikacích,Grada 2010

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK