Poslední úprava: Ing. Milan Postler, Ph.D. (26.09.2018)
Předmět seznamuje studenty s problematikou marketingu, jeho významem a zakotvením v ekonomických vědách. Zahrnuje vysvětlení rozšířeného marketingového mixu jako nástroje marketingu s podrobným zaměřením jeho jednotlivé prvky (product, price, promotion, place, people). Obsahem předmětu jsou též marketingové analýzy (SWOT analýza, PEST analýza, konkurenční analýza) jako východisko pro marketingové strategické plánování a tvorbu marketingových strategií. Předmět též zahrnuje problematiku budování značky a její role v marketingu. Ve vazbě na cílený marketing je obsahem předmětu marketingová segmentace trhu. Pozornost je věnována moderním trendům v marketingu.
Předmět je zakončen zkouškovým písemným testem (20 otázek á 3b.= 60b.max.).
známka:
méně než 31 b.= F
31 - 39b.= E
40 - 41b.= D
42 - 49b.= C
50 - 51b.= B
52 - 60b.= A
Pozn.: při hodnocení testu se uznávají u každé otázky pouze 100% správné odpovědi (nikoli částečně správné),
pokud student nedosáhne min. 31b. z testu má možnost se nechat ústně přezkoušet (potom však výsledná známka může být pouze "E").
Literatura
Poslední úprava: Ing. Milan Postler, Ph.D. (26.09.2018)
KELLER, K L. -- KOTLER, P. Marketing management. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.