|
|
|
||
Poslední úprava: Klára Tschek, M.A. (03.02.2022)
V kurzu "Hör-Seh-Verstehen" se probírají audiovizuální média, tj. filmy a videa různých žánrů, reklamní klipy apod. Využívány budou také autentické materiály z rakouského filmového a televizního prostředí. Materiál bude společně analyzován, interpretován a použit jako podnět k mluvení nebo psaní. Zvláštní zájmy a přání studentů budou zohledněny a zahrnuty do semestrálního programu. K ORGANIZACI: Kurz začíná v 1.březnovém týdnu, 1. hodina tedy bude ve čtvrtek, 3.3. |
|
||
Poslední úprava: JCEBLAHN (21.01.2018)
Zápočet na základě pravidelné docházky a aktivní účasti v hodině |
|
||
Poslední úprava: Klára Tschek, M.A. (26.01.2022)
· Brandi, Marie-Luise (1996): Video im Deutschunterricht. Eine Übungstypologie zur Arbeit mit fiktionalen und dokumentarischen Filmsequenzen. München: Langenscheidt. (= Fernstudieneinheit 13). · Dammann-Thedens, K., & Michalak, M. (2012). Bildnarrationen im Fremdsprachenunterricht--Annäherungen an das Bildverstehen. Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht, 17(2). · Welke, Tina/Faistauer, Renate (2010) (Hrsg.): Lust auf Film heißt Lust auf Lernen. Der Einsatz des Mediums Film im Unterricht Deutsch als Fremdsprache. Wien: Praesens-Verlag. · Welke, Tina: Haben Sie den gesehen? Film - Filmbildung - Filmdidaktik in Deutsch als Fremd- und Zweitsprache. In: ÖDaF Mitteilungen (Hrsg.)(2013), Österreichisches Verband für DaF/DaZ, Heft 2. Wien 2013. S. 48-61. |
|
||
Poslední úprava: Klára Tschek, M.A. (26.01.2022)
Konverzace a písemné úkoly na základě filmového materiálu. |