PředmětyPředměty(verze: 845)
Předmět, akademický rok 2018/2019
   Přihlásit přes CAS
VS - Gamifikace - ANM50552
Anglický název: Gamification
Zajišťuje: Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM)
Fakulta: Filozofická fakulta
Platnost: od 2012
Semestr: zimní
Body: 0
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2 Z [hodiny/týden]
Počet míst: neurčen / neurčen (25)
Minimální obsazenost: neomezen
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Další informace: http://novamedia.ff.cuni.cz/
Garant: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D.
Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. (14.11.2011)
Gamification je použití technik herního designu a mechaniky při řešení problému písku oslovení publika. Typicky gamification vztahuje i herní aplikace (také známý jako "funware"), a to zejména na spotřebitele orientované webové stránky a mobilní, s cílem povzbudit lidi k přijetí žádosti. Také se snaží toencourage uživatelům zapojit se do požadovaného chování souvislosti s aplikací.
Literatura
Poslední úprava: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. (14.11.2011)

http://www.slideshare.net/josefslerka/

http://www.slideshare.net/josefslerka/gamifikace-dal-evoluce-web

http://www.slideshare.net/josefslerka/poznmky-k-teorii-her-rogera-cailloise

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK