PředmětyPředměty(verze: 845)
Předmět, akademický rok 2019/2020
   Přihlásit přes CAS
VS - Search Engine Marketing - ANM50533
Anglický název: Search Engine Marketing
Zajišťuje: Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM)
Fakulta: Filozofická fakulta
Platnost: od 2012
Semestr: letní
Body: 0
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:1/1 Z [hodiny/týden]
Počet míst: neurčen / neurčen (45)
Minimální obsazenost: neomezen
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Další informace: http://novamedia.ff.cuni.cz
Garant: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D.
Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: UISSLERKA (31.01.2011)
Výběrový seminář bude zaměřen na seznámením s současnou teorií a praxí využití internetových vyhledávačů v marketingu. Bude zahrnovat seznámení s principy fungování vyhledávačů, tak i praktické postupy pro optimalizace stránek. V jednotlivých hodinách se nevyhneme ani návrhům strategii marketingu, ani současným trendům ve využívání sociálních sítí a řadě dalších aspektů SEM.

Seminář Serach engine marketing pořádáme ve spolupráci s firmou Ataxo, která se věnuje internetové reklamě a seo.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK