|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zdeňka Eclerová (07.01.2021)
současné literatuře. Účastníci budou mít za úkol číst články (v angličtině) a budou se střídat ve stručných referátech, které budou sloužit jako východisko diskuse a vysvětlujících komentářů ze strany vyučujícího. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zdeňka Eclerová (07.01.2021)
Hodnocení bude záviset na aktivní účasti, k udělení zápočtu bude nutná pravidelná účast, příprava referátu k zadanému článku a aktivní účast v diskusi ostatních článků. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zdeňka Eclerová (07.01.2021)
Bergelson, E., & Swingley, D. (2012). At 6-9 months, human infants know the meanings of many common nouns. Proceedings of the National Academy of Sciences, 109(9), 3253-3258.
Krajewski, G., Theakston, A. L., Lieven, E. V., & Tomasello, M. (2011). How Polish children switch from one case to another when using novel nouns: Challenges for models of inflectional morphology. Language and cognitive processes, 26(4-6), 830-861.
Lukyanenko, C., & Fisher, C. (2016). Where are the cookies? Two-and three-year-olds use number-marked verbs to anticipate upcoming nouns. Cognition, 146, 349-370.
Moscati, V., Vottari, I., Chilosi, A. M., Maris, I. S., Salvadorini, R., & Guasti, M. T. (2020). Morpho-syntactic weaknesses in Developmental Language Disorder: the role of structure and agreement configurations. configurations, 1, 36.
A další |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zdeňka Eclerová (07.01.2021)
Referáty a diskuse nad články. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zdeňka Eclerová (07.01.2021)
Příklady vybraných článků:
Bergelson, E., & Swingley, D. (2012). At 6-9 months, human infants know the meanings of many common nouns. Proceedings of the National Academy of Sciences, 109(9), 3253-3258.
Krajewski, G., Theakston, A. L., Lieven, E. V., & Tomasello, M. (2011). How Polish children switch from one case to another when using novel nouns: Challenges for models of inflectional morphology. Language and cognitive processes, 26(4-6), 830-861.
Lukyanenko, C., & Fisher, C. (2016). Where are the cookies? Two-and three-year-olds use number-marked verbs to anticipate upcoming nouns. Cognition, 146, 349-370.
Moscati, V., Vottari, I., Chilosi, A. M., Maris, I. S., Salvadorini, R., & Guasti, M. T. (2020). Morpho-syntactic weaknesses in Developmental Language Disorder: the role of structure and agreement configurations. configurations, 1, 36. |