|
|
|
||
Poslední úprava: Eva Zezulková (13.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Eva Zezulková (13.09.2019)
Student zpracuje některé z témat uvedených v anotaci a představí je na hodině. Dále v semináři uskuteční vlastní pedagogický výstup zaměřený na práci se souvislým originálním literárním textem (poezie/próza) – cca 20 min. Podmínkou udělení atestace je také 80% účast na seminářích. |
|
||
Poslední úprava: Eva Zezulková (13.09.2019)
Anhalt, E., Translation and Interpretation for Intermediate and Advanced Students, The Classical World 100.1, 2006, s. 45–48. Baños Baños, J. M., Cómo analizar un texto en latín: consideraciones sobre la didáctica de la gramática latina, Reduca (Filologia), Series Classica 1.1, 2009, s. 50–68. Biard, J., Didactique du texte littéraire, Paris: Nathan 1993. Bloomer, W. M., Quintilian on the Child as a Learning Subject, The Classical World 105.1, 2011, s. 109–137. De Carlo, M., L´interculturel,Paris: CLE International 1998. Dickey, E., Learning Latin the Ancient Way, Cambridge: CUP 2016. Fritsch, A., Comenius und der heutige Lateinunterricht, Comenius-Jahrbuch 6, 1988, s. 39–65. Fritsch, A., Die „Lesestücke” im lateinischen Anfangsunterricht – Ein Beitrag zur Geschichte des lateinischen Lehrbuchs, AU 21: H. 4, 1978, s. 4–37. Hanse, P., Introduction à la lecture et à l´explication de texte,České Budějovice: Jihočeská univerzita 1994. Hříbková, R., Umělecký text při výuce cizím jazykům, Cizí jazyky r. 43, č. 3, 2000, s. 80–81. Kyloušková, H., Jak využít literární text ve výuce cizích jazyků, Brno: Masarykova univerzita 2007. Marek, B., Hermeneumata (Pseudodositheana) and Their Didactic Use, AUC Philologica – Graecolatina Pragensia XXVII – 2, 2017, s. 127–152. Markus, D. D. – Ross, D., Reading Proficiency in Latin through Expectations and Visualization, The Classical World 98.1, 2004, s. 79–93. Purm, R., Čtení v cizím jazyce, Cizí jazyky r. 37, č. 5–6, 1994, s. 163–169. Tappi, O., L´insegnamento del latino: i testi latini e la loro lingua nell´educazione moderna, Torino: Paravia – B. Mondadori 2000. Vaβen, F. (ed.), Korrespondenzen: Theater – Ästhetik – Pädagogik, Berlin: Schibri-Verlag 2010. Wülfing, P., I primi testi d´autore nell´insegnamento del latino, in: Temi e problemi della didattica delle lingue classiche,Roma: Herder 1986. |
|
||
Poslední úprava: Eva Zezulková (13.09.2019)
Témata semináře:
|