|
|
|
||
Seminář je určen studentům, kteří se nacházejí v různých fázích přípravy závěrečné práce. Studenty v počáteční fázi směřuje ke kritickému čtení dosavadní literatury ke zvolenému tématu. Studenty v pokročilejší fázi vede k vytvoření propracované osnovy závěrečné práce, k vytvoření prvních souvislých částí textu práce a zpracování nasbíraných dat. Studentům ve finální fázi přípravy pak seminář poskytuje zpětnou vazbu na základě prezentací již hotových částí práce.
Studenti jsou v pravidelném kontaktu s vyučujícími, kteří jim dávají zpětnou vazbu k průběhu přípravy jejich závěrečné práce. Studenti by měli prostřednictvím postupů a metod standardních pro lingvistický výzkum dosáhnout při zpracovávání své závěrečné práce výrazného pokroku. Studenti musí mít zadané téma své závěrečné práce, případně již musí mít konkrétní představu, čeho by se jejich práce měla týkat, i když téma ještě není oficiálně zadané. Práce musí být zadána nejpozději do poloviny semestru. Poslední úprava: Paštěka Václav, Mgr. (25.10.2023)
|
|
||
Baayen, H. (2008): Analyzing Linguistic Data: A Practical Introduction to Statistics using R. Cambridge: Cambridge University Press. Disman, M. (2002): Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum. Dörniey, Z. (2010): Questionnaires in Second Language Research: Construction, Administration, and Processing. New York, NY - Abingdon: Routledge. Gavora, P. (2000): Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. Chráska, M. (2007): Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada Publishing. Chromý, J. (2014): Práce s empirickými daty. Praha: Karolinum. Volín, J. (2007): Statistické metody ve fonetickém výzkumu. Praha: Epocha. Poslední úprava: Paštěka Václav, Mgr. (25.10.2023)
|
|
||
Seminář je určen studentům, kteří již mají promyšleno a zadáno téma diplomové práce. Vede je k vytvoření prvních souvislých částí textu práce a k zpracování nasbíraných dat. Poslední úprava: Kafka Ivan, Mgr. (10.02.2021)
|