|
|
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (14.03.2019)
|
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (14.03.2019)
Povinná literatura: ZÁMEČNÍKOVÁ, Emilie. Cesta k přednesu aneb Průvodce pro pedagogy a mladé recitátory. Praha: NIPOS-ARTAMA, 2009. ISBN978-80-7068-236-4. ŠTEMBERGOVÁ-KRATOCHVÍLOVÁ Šárka. Metodika mluvní výchovy dětí. 3., revid. vyd. Praha: Sdružení pro tvořivou dramatiku, 1994. ISBN 80-901660-1-6. Doporučená literatura: MAŠATOVÁ Milada. Cesty k metafoře. Náměty a úvahy o možnostech rozvíjení metaforického myšlení a sdělování v tvořivé dramatice. 2. vyd. Praha: AMU, Divadelní fakulta, katedra výchovné dramatiky, 2004. ISBN 80-7331-922-5. Živé slovo, 45(+3) zamyšlení nad tajemstvím poezie a hlasu. Připravil: Vladimír Justl. vyd. Praha, Akropolis – Slovo a hlas 2004 MUSILOVÁ Daniela, VYSKOČIL Ivan. Psychologie porotcovy práce. Praha: ÚVKČ 1981. |
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (14.03.2019)
Syllabus: 1. What is artistic performance? 2. Specifics of rehearsal shows. 3. Assessment of reciters. 4. Visit to a rehearsal show and reflection. 5. Reflector of DVD reciters. 6. Talk about other issues. 7. Selection of text for the presentation. 8. Possible methods of working on the text. 9. Practical search for your own interpretation key. 10. Analysis of selected texts and presentation of the selected text. |