|
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.09.2023)
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.09.2023)
Odkaz na moodle bude sdelen na první přednášce. Předpokládané časové zatížení studentů: 37 hodin - přímá výuka: přednáška je 1h/týdně tj. 12 hodin - zpracování seminární práce: 25 hodin |
|
||
Last update: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.09.2023)
BOCCONI, S., CHIOCCARIELLO, A., DETTORI, G., FERRARI, A., ENGELHARDT, K. (2016). Developing computational thinking in compulsory education – Implications for policy and practice. doi:10.2791/792158 CHAUDRON S., Di GIOIA R., GEMO M. (2018) Young children (0-8) and digital technology, a qualitative study across Europe; EUR 29070; doi:10.2760/294383CARR, N. (2017) Nebezpečná mělčina jak internet mění náš mozek: analýza stavu lidské psychiky v době digitální. Praha : Dauphin, 2017. KALAŠ, I. (2011) Spoznávame potenciál digitálnych technológií v predprimárnom vzdelávaní. Analytická štúdia. Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2011. Dostupné na: http://www.rirs.iedu.sk/Dokumenty/Spoznavame_potencial_technologii.pdf KALAŠ, I. a spol. (2013) Premeny školy v digitálnom veku. Slovenské pedagogické nakladateľstvo – Mladé letá : Prešov, 2013. MPSV (2016) Strategie digitální gramotnosti ČR na období 2015 až 2020. Dostupné na https://www.mpsv.cz/files/clanky/21499/Strategie_DG.pdf MŠMT (2014) Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Dostupné na http://www.msmt.cz/uploads/DigiStrategie.pdf SPITZER, M. (2014) Digitální demence. Host, 2014.Creative Computing in SCRATCH (http://scratched.gse.harvard.edu/guide/files/CreativeComputing20141015.pdf) PAPERT, S. (1980) Mindstorms. Children, Computers, and Powerful Ideas. New York, 1980. The Royal Society (2012) Shut down or restart? The way forward for computing in UK schools. The Royal Academy of Engineering, 2012. The Royal Society (2017) After the reboot: computing education in UK schools. Available at royalsociety.org/computing-education SLUSSAREFF, M. (2022) Hry, sítě, porno. Rodičovský průvodce džumglí digitálního dětsvtí a puberty. Jan Melvil Publishing : Brno, 2022. SPITZER, M. (2016) Kybernemoc. Host, 2016. VORDERMAN, C. (2015) Computer Coding. GAMES. Dorling Kindersley Limited : London, 2015. VUORIKARI, R., PUNIE, Y., CARRETERO GOMEZ, S., Van den BRANDE, L. (2016) DigComp 2.0: The Digital Competence Framework for Citizens. JRC101254. European Union, 2016 Učebnice pro předškolní vzdělávání a 1. stupeň ZŠ, které vznikly v projektu PRIM (imysleni.cz) Strategické materiály MŠMT (Strategie vzdělávání 2020, Strategie 2030+) Aktuální materiály k revizi Informatiky a ICT v kurikulu ZŠ |
|
||
Last update: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.09.2023)
Interactive lectures are linked with activities in LMS Moodle which will include the necessary study materials, the communication environment, and the partial tasks intended for continuous processing by students. During the course the students will solve partial practical problems reflecting the topics discussed.
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.09.2023)
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.09.2023)
|