|
|
|
||
The aim of the course is to introduce students to the perspectives of inclusive multidimensional didactics in dimensions: classroom relationships, flexible student groups and teams, inclusive values in class and school rules, preparation of supportive learning environment and educational material, individualization and differentiation in the classroom, universal class design and architecture and schools, supervision and (auto) evaluation of inclusive practices.
Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (05.02.2022)
|
|
||
Předmět má 5 kreditů dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 136 hodinám. Přímá výuka: · přednášky 12 hodin · cvičení 24 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury a práce se studijními materiály 30 hodin · seminární práce 20 hodin · zpracování úkolů a příprava na semináře 30 hodin Příprava na zkoušku a zkouška: 20 hodin celkem V případě distanční výuky budeme pracovat v aplikaci MS Teams, studenti obdrží včas odkaz. Dále bude využíván systém podpory studia Moodle. Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (03.02.2022)
|
|
||
Vypracování přípravy interaktivní hodiny pro žáky SŠ na zadané téma v oboru speciální pedagogika. Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (28.01.2024)
|
|
||
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy. Brno: Masarykova univerzita, 2017. ISBN 978-80-210-8757-6, s. 29-112. Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (04.02.2020)
|
|
||
Obsah: Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (29.01.2023)
|
|
||
Studentům jsou k dispozici studijní opory (prezentace přednášek, odkazy na elektronické zdroje, interaktivní úkoly, doplňkové studijní materiály) v prostředí MOODLE dostupné na: https://dl1.cuni.cz/course/index.php?categoryid=696 Název kurzu: Didaktika inkluzivní pedagogiky Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (03.02.2022)
|