|
|
|
||
The aim of the course is to acquaint students with the possibilities and forms of dramatic education in the practice of different types and grades of schools, to monitor and reflect the possibilities of inclusion of dramatic education in the school curriculum and the curriculum, the influence of dramatic education on the teacher's teaching concept and the process and results of students' learning. These goals are mainly achieved through lessons in lessons with subsequent reflections and discussions with teachers from the schools visited.
Last update: Horská Petra, Mgr., Ph.D. (14.03.2019)
|
|
||
Student identifikuje možnosti metod a technik dramatické výchovy ve výuce. Student identifikuje rozdíly v ŠVP v souvislosti s oborem DV. Student na základě získaných zkušeností z náslechu a pozorování plánuje výuku s využitím metod a technik dramatické výchovy. Studující se bude učit rozpoznávat efektivní postupy při výuce, kde se využívají metody a techniky dramatické výchovy. Last update: Hanyš Holemá Irena, Mgr. et Mgr., Ph.D. (01.10.2024)
|
|
||
Vyčíslení studijní zátěže : Celkem 50h, z toho: 12h přímá výuka / 12 hod. strávených náslechy ve výuce formou pozorování /, 20h studium odborné literatury, 18h příprava seminární práce k zápočtu. Last update: Hanyš Holemá Irena, Mgr. et Mgr., Ph.D. (01.10.2024)
|
|
||
100% účast na náslechových hodinách, aktivní účast na závěrečném reflektvním semináři, úvaha na téma: Dramatická výchova v systému českých škol. Last update: Ferklová Alžběta, MgA. (25.09.2023)
|
|
||
Povinná literatura: BLÁHOVÁ, K.: Uvedení do systému školní dramatiky. Praha: ARTAMA 1996, 83 stran. ISBN 80-7068-070-9. MARUŠÁK, Radek; KRÁLOVÁ, Olga; RODRIGÉZOVÁ, Veronika,; Dramatická výchova v kurikulu současné školy. Praha: Portál 2008, ISBN 978-80-7367-472-4. Doporučená literatura: Last update: Horská Petra, Mgr., Ph.D. (14.03.2019)
|
|
||
Cílů je dosahováno především náslechy ve vyučovacích hodinách s následnými reflexemi a diskusemi s vyučujícími z navštívených škol. Last update: Ferklová Alžběta, MgA. (25.09.2023)
|
|
||
Syllabus of the course: 1.Teaching in preschool. 2. Attendance at elementary school where the subject of the DV is a separate subject. 3. Attendance at elementary school, where DV practices are used as a method in teaching other subjects. 4. Own Teaching Outputs. 5. Discussion meetings with practitioners. Last update: Horská Petra, Mgr., Ph.D. (14.03.2019)
|
|
||
Student vypracuje přípavu na vyučovací hodinu, ve které budou využity postupy dramatické výchovy. Student charakterizuje rozdíly v pojetí dramatické výchovy v ŠVP jednotlivých škol. Student reflektuje náslechové hodiny a vyvodí závěr. Student aplikuje získané zkušenosti v praxi. Last update: Hanyš Holemá Irena, Mgr. et Mgr., Ph.D. (01.10.2024)
|