|
|
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (14.03.2019)
|
|
||
Last update: doc. Mgr. MgA. Ivana Sobková (13.09.2023)
Cílem kurzu je vybavit studenty kompetencemi pro vlastní improvizované jednání a rolovou hru a zároveň poskytnout studentům zážitkové i metodologické zázemí pro nastolení, vedení a využití těchto metod výuky při práci s dětmi. |
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (14.03.2019)
Povinná literatura: Doporučená literatura: |
|
||
Last update: doc. Mgr. MgA. Ivana Sobková (13.09.2023)
Improvizační cvičení a techniky; improvizace a rolová hra; dramatické hry a cvičení jako prostředek tvorby a zkoumání příběhů a jejich témat; mprovizace a dramatické hry při práci na jevištním tvaru. Přednáška každý týden 45min. Navazující cvičení každý týden 90min. V semestru celkem 12 setkání (přednáška + cvičení) + příprava a plánování samostatné lekce, její realizace a reflexe ... cca 6 hodin + studium odborné literatury ... cca 5 hodin |
|
||
Last update: doc. Mgr. MgA. Ivana Sobková (13.09.2023)
Vypracovaný plán lekce s využitím dramatickovýchovných improvizačních metod a jeho realizace (dle domluvy) a reflexe. |
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (14.03.2019)
Types of improvisations, improvisation exercises and techniques - theory and 2 adventure blocks with reflection Improvisation and role play as a means of exploring, communicating and creating the situation - theory and 2 experience blocks with reflection Dramatic play as a means of creating and exploring stories and their themes - theory and 3 reflection blocks with reflection Improvisation and dramatic play as a way to create a stage shape theory and 3 adventure blocks with reflection. |
|
||
Last update: doc. Mgr. MgA. Ivana Sobková (13.09.2023)
Podmínkou úspěšného absolvování předmětu je aktivní účast (min. 70% docházky) a závěrečná písemná práce (plán lekce) dle zadání vyučujícího. |