|
|
|
||
The course introduces students to the possibilities of health support in various institutions of the state, private and non-profit sector.
Last update: Thorovská Alena, PhDr. (24.01.2025)
|
|
||
Students will clarify various health promotion strategies in the context of target population groups. It compares different motivational means and methods to achieve health promotion in a holistic concept in society. He uses the acquired knowledge for his own professional orientation.
Last update: Thorovská Alena, PhDr. (24.01.2025)
|
|
||
Předmět má 3 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 78 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky 20 minut, na 1 hodinu cvičení 20 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 10 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 10 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 10 hodin. Tvorba seminární práce 7 hodin. Příprava na zápočet 9 hodin. Last update: Kovaříková Miroslava, PhDr., Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Úspěšné splnění předmětu předpokládá aktivní účast v semináři a vypracování zadaných seminárních úkolů. Last update: Kovaříková Miroslava, PhDr., Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Vališová,A., Kovaříková,M. (2021) Obecná didaktika.Grada Ginnis, P. (2017). Efektivní výukové nástroje pro učitele. Edulab. Kyriacou, Ch. (1996). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál. Last update: Kovaříková Miroslava, PhDr., Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
1. Health promotion at the level of state administration and local government. 2. Health promotion in the private sector. 3. Non-profit organizations. 4. Motivation to support health according to target groups. 5. Non-formal education and formation of health literacy. 6. Didactic principles and their application according to the thematic areas of health education. 7. Communication skills of the health education teacher. Communication with parents, pupils, colleagues. pedagogical interaction and communication in health education classes. 8. The health education teacher as a bearer of social values. Professional ethics. Last update: Thorovská Alena, PhDr. (24.01.2025)
|
|
||
Student/ka: - definuje základní pojmy - používá pojmy ve správných souvislostech - uvede příklady podpory zdraví na úrovni státní správy a samosprávy - porovná možnosti státu a soukromého sektoru v oblasti podpory zdraví - vyjmenuje neziskové organizace působící v oblasti podpory zdraví - uvede příkkady dobré praxe v oblasti podpory zdraví - porovná možnosti formálního a neformálního vzdělávání v oblasti podpory zdraví a utváření zdravotní gramotnosti - aplikuje obecné didaktické zásady na oblast výchovy ke zdraví - diskutuje o významu a rozvoji komunikačních dovedností učitele výchovy ke zdraví - zváží rizika a úskalí komunikace v hodinách výchovy ke zdraví - diskutuje o významu učitele VkZ jako nositele společenských hodnot - navrhne etické zásady vhodné pro učitele VkZ Last update: Thorovská Alena, PhDr. (24.01.2025)
|