AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PaedDr. Marie Hofmannová [41-KAJL], Analýza diskurzu [O01301210, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jasné požadavky, neustálé procvičování, okamžitá zpětná vazba.
PaedDr. Marie Hofmannová [41-KAJL], Analýza diskurzu [O01301210, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Všechny čtyři semestry, které byly věnovány rozvoji našich znalostí v oblasti anglické gramatiky, shledávám jako velmi obohacující. Učivo bylo vždy skvěle vysvětleno i procvičeno. V neposlední řadě oceňuji lidský přístup vyučující ke studentům.
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], British Art and Identity I [OB2301V10, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
This was so much fun and at the same time this subject added a lot needed information to my general knowledge of British culture.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.12.2014, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvělý, přínosný předmět! Hodiny jsou zábavné, doplňují ostatní předměty (historický a kulturní kontext Británie). Více takových předmětů (alespoň pro budoucí studenty..)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, líbily se mi praktické aktivity vymyšlené paní doktorkou, ale možná bych jich ještě přidal výměnou za méně videí. (Ač Davidovo podání je velmi poutavé)
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], British Art and Identity II [OB2301V20, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Thought-provoking and very interesting subject thanks to David and of course PhDr Matuchova. I would definitely enjoy another similar subject, maybe American art..
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], Úvod do jazyka [OB2301004, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Cvičení doplňují přednášku, dají se zde dobře prodiskutovat nejasnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Cvičení se zajímavými úkoly pro studenty na začátku hodin. Na každý týden domácí úkol
ve formě otázek k přednáškám. Tady jenom upozorním, že v přehledu, který jsme dostali na začátku roku, jsou u témat kapitoly z Crystala a jiných zdrojů, takže člověk ví, kde má hledat odpovědi na otázky a nemusí tápat v Crystalovi. Všiml jsem si toho skoro až
na konci semestru, předtím někdy těžko hledal odpovědi.

Velmi oceňuji poslední cvičení před zkouškou, na kterém nám paní doktorka odpovídala česky na otázky, rovněž podávala i česká vysvětlení složitějších věcí na předchozích přednáškách i cvičeních. Jde totiž o abstraktní pojmy, které není vždy snadné pochopit. Na posledním cvičení jsem lépe pochopil sémantický trojúhelník a rozdíl mezi aglutinačními a flektivními jazyky.
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], Úvod do jazyka [OB2301004, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice užitečný předmět podaný skvělou formou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tenhle předmět je nesmírně zajímavý, každá přednáška byla poutavá a nabitá novými informacemi, které nebyly zahlcující, ale velmi hravě podané, tak, že jsem kolikrát ani neměl pocit, že se něco učím. Líbil se mi přístup profesorky, jelikož se dokázala naladit na naši vlnu a zároveň se naučila jména všech studentů, přestože vůbec nemusela, což vypovídá o jejím charakteru. Na cvičeních jsme procvičovali látku formou praktických úkolů, které mi často velmi usnadnili pochopení jinak komplikovaných konceptů lingvistiky. Jazyková historie mi umožnila nahlížet na angličtinu z pohledu jejího vývoje, poměrně dost mě zajímá etymologie, proto jsem ocenil znalosti paní doktorky v oblasti původu slov. Test byl i hodně praktický a člověk s dobrou znalostí angličtiny by ho měl zvládnout bez problému, samozřejmě to vyžaduje dávku úsilí, ale vyplatí se to. Hlavně nevěřit tomu, co se povídá, protože to často šíří nespokojení jedinci, co se na to vykašlali. Děkuji moc za celý semestr, Mrs. Matuchová! :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborná přednášející i předmět, ve kterém se studenti seznámí
s lingvistickými disciplínami. Výklad je poutavý a energický. Přednášky dobře doplňují cvičení. Paní doktorka je rovněž dobrým příkladem v tom,
že pro studium cizího jazyka se hodí mít dobrou paměť. Během krátké doby si zapamatovala jména všech studentů. Příprava na zkoušku zabere více času a úsilí, ale měl by ji člověk po vynaloženém úsilí zvládnout.
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], Lexikologie [OB2301006, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Materiály byly dodány dopředu, což usnadnovalo práci v hodině. Vtipné poznámky, které korespondovaly s probíranou látkou oživily lexikologii a učilo se mnohem rychleji.
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], Lexikologie [OB2301006, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Materiály byly dodány předem, což umožnovalo zrychlit výuku a mít nějakou osnovu, což velice ocenuji, že si vyučující dávají práci navíc. Přednášky byly zábavné, perfektní, sem tam mi styl výuky přišel až moc " abstraktní" nebo "deduktivní" že jsem se místy ztrácela a pozorovala jsem ten samý pocit u poloviny lidí, zatímco druhá polovina neměla problém porozumět a vyznat se v látce. Tenhle problém se ale objevoval spíše výjimečně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
You amaze me, you truly do. Each lecture I'm sat there in awe of you (and I'm not exaggerating). I couldn't have asked for a better teacher, you are professional, always come up with new ways to help us wrap our heads around what we're learning, and you're super nice. You are the epitome of what an ideal English teacher should be like. :) Thank you, thank you, thank you.
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], Moderní angličtina III [OB2301017, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Kláru Matuchovou považuji za jednoho z nejkvalitnějších pedagogů na této katedře. Předmět v jejím podání nabral naprosto jiné obrátky a konečně jej mohu považovat za užitečný a něčím přínosný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Hodiny s dr. Matuchovou patří k nejzajímavějším a nejpřínosnějším na fakultě. Dr. Matuchová je profesionál na správném místě, moc si jí vážím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět v podání paní doktorky je velmi dobře vymyšlený. Oceňuji živý přístup, mnoho vlastních materiálů, dostatek prostoru pro konverzaci i možnost vyzkoušet si mluvení na dopředu neznámé téma. Kurz byl také obohacen o novou slovní zásobu i formou word of the week. Pozitivní byla také práce s vysvětlováním gramatiky v kontextu přípravy pro budoucí učitele. Díky moc.
Barbora Imrišková, 31.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Po dvoch semestroch predmet konečne plní svoj účel, a to je zásluha doktorky Matuchovej, ktorá dvíha latku angličtiny na vysokoškolskú úroveň. Tomu zodpovedajú aj nároky, tie však považujem za primerané úrovni, na ktorej by sme sa mali pohybovať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zaručeně nejlepší volba na ME, je opravdu velká škoda, že ji paní dr. neučí ve více semestrech! Moc děkuju za zábavné semináře a spoustu nových slovíček, hrozně to uteklo. :/
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Užitečný a pro mě osobně velmi přínosný předmět. Přátelská atmosféra a férový přístup.
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], Sémantika [OB2301139, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zajímavý a přínosný předmět do budoucna. Hodiny doktorky Matuchové jsou vždy obohacující a inspirativní.
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], Sociolingvistika [ON2301008, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavý předmět, jeden z náročnějších, nicméně stále ještě zvládnutelný v porovnání s jinými-zdaleka ne tak zajímavými a přínosnými.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z mála lingvistických předmětů, co mi přišel zajímavý. Možná škoda, že byl založený jen na samostatné četbě- někdy byly diskuze v hodinách přínosné, ale klíčové pojmy jsem si stejně musela dohledat sama.
Byla jsem na předtermínu a zkouška mi přišla úměrná tomu, co jsem se učila.
Ocenila jsem, že vyučující donesla na seminář mapu, ulehčilo to orientaci. Také materiály byly velmi dobře a přehledně rozděleny a dostupné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavý obsah předmětu a přínosné semináře povzbuzující k vlastnímu uvažování o problematice. Děkuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavý a přínosný předmět, škoda jen, že s tak malou časovou dotací (45 min seminář, méně hodin kvůli praxi).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl pro mě neuvěřitelně zajímavý, škoda, že tolik odpadal. Na druhou stranu hodnotím kladně, že paní doktorka Matuchová zredukovala obsah předmětu s ohledem na to, kolikrát jsme se na semináři sešli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavý předmět. Vnímám jako obohacující, nicméně nijak zásadní. Nároky považuji za zcela adekvátní vzhledem k rozsahu předmětu, a to jak hodinovému, tak obsahovému.
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. [41-KAJL], Psycholingvistika [ON2301009, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Uvítala bych, kdyby se v kurzech psycholingvistiky probírala, alespoň rámcově, témata, která jsou následně součástí státnic. Paní doktorka vybírala témata zajímavá a její výklad byl, ostatně jako vždy, poutavý a výborně vystavený, nicméně větší korelaci obsahu předmětu se státnicovými otázkami bychom ocenili.
PhDr. Tereza Topolovská, Ph.D. [41-KAJL], Jazyková cvičení V [O01301205, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Konečně někdo, kdo se s námi nebifloval učebnici, ale dal nám to, co potřebujeme nejvíce. Prostor opravdu mluvit. Moc děkuji za vstřícný přístup!
PhDr. Mgr. et Mgr. Radek Vít, Ph.D. [41-KAJL], Moderní angličtina III [OB2301017, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pan profesor Radek Vít je výborný učitel, který své studenty do práce skutečně motivuje. Jeho hodiny jsou nabité cvičeními, poslechy a mluvením, vše velmi dobře připravené. A navíc má ještě i smysl pro humor, takže hodnotím jednoznačně kladně.
PhDr. Mgr. et Mgr. Radek Vít, Ph.D. [41-KAJL], Moderní angličtina IV [OB2301018, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pan doktor Vít má vysoké nároky a dokáže během 90 min stihnout opravdu neuvěřitelné množství látky. Někdy se cítím lehce pod tlakem a nervozní při té rychlosti. Ocenuji využívání BBC rádia a práci navíc, kterou si pan doktor dělá. Kombinovat jak učebnici, tak donutit studenty sledovat zprávy a informace, co se ve světě dějí , beru jako posun vpřed, co se týče systému vyučování. Akorát kvalita nahrávek byla někdy opravdu špatná a prostor na mluvení byl přesně vymezen , většinou do 5 min, a vytvářelo to jakousi hektičnost.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK