|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Klára Eliášková, Ph.D. (12.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Klára Eliášková, Ph.D. (12.09.2020)
Základní literatura: Eliášková, K. (2018). K výuce mateřského jazyka u žáků s kombinovaným postižením. Didaktické studie, s. 135–144. Eliášková, K. (2017). Výuka českého jazyka na středních školách u žáků se zrakovým postižením. Praha: Nakladatelství PedF UK. Eliášková, K. (2017). Využití 3D modelů ve slohové výuce žáků se zrakovým postižením. Didaktické studie, 9(1), s. 67–71. Lechta, V. et al. (2016). Inkluzivní vzdělávání. Praha: Portál. Pišlová, S. (2010). Jazykové hry. Praha: Fortuna. Pišlová, S. (2012). Pomůcky pro všechny děti aneb Radujme se při češtině. Speciální pedagogika, ročník 22, číslo 3, s. 241–247. Doporučená literatura: Hlebová, B. (2016). Vybrané kapitoly zo špeciálnej didaktiky predmetov (pre učiteĺov žiakov s mentálnym postihnutím). Prešov: Vydavatelstvo Prešovskej univerzity. Houser, P. (2002). Hry se slovy a jazykem. Praha: Portál. Jošt, J. (2011). Čtení a dyslexie. České Budějovice: Grada Publishing. Katalog podpůrných opatření (http://katalogpo.upol.cz/)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Klára Eliášková, Ph.D. (12.09.2020)
Požadavky k zápočtu
|