|
|
|
||
Studenti se seznámí s teoretickými poznatky i praktickými zkušenostmi z oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí školního věku. Osvojí si poznatky z oblasti poruch fluence (balbuties a tumultus sermonis), seznámí se s obtížemi, které poruchy fluence přináší v průběhu edukačního procesu. Seznámí se se současnými názory na oblast neurogenních poruch komunikace, se širokou oblastí specificky narušeného vývoje řeči, s možnými přístupy ve vzdělávání těchto žáků. Seznámí se s myofunkčními přístupy a terapiemi, které jsou u nás i ve světě využívány v rámi podpory komunikačních schopností. Poslední úprava: Klenková Jiřina, doc. PaedDr., Ph.D. (31.01.2020)
|
|
||
- 80% účast, - splnění zadaných prací na základě studia odborné literatury; - prezentace materiálů, které student zpracoval v rámci odborné praxe logopedické na odborných pracovištích rezortu školství i zdravotnictví Poslední úprava: Klenková Jiřina, doc. PaedDr., Ph.D. (31.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Klenková Jiřina, doc. PaedDr., Ph.D. (03.02.2020)
|
|
||
poruchy fluence - koktavost, breptavost; specificky narušený vývoj řeči, etiologie, symptomatologie, jeho dopad na vzdělávání žáků, integrace, inkluze žáků s vývojovou dysfázií; žáci s dysartií; verbální dyspraxie; myofunkční poruchy; žáci s vrozenými vývojovými vadymi - orofaciální rozštěpy v období školního věku. Poslední úprava: Klenková Jiřina, doc. PaedDr., Ph.D. (03.02.2020)
|