Kvalitní formy spolupráce rodiny a mateřské školy
Quality forms of family and kindergarten cooperation
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/111720Identifikátory
SIS: 210787
Kolekce
- Kvalifikační práce [18099]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vallin, Petra
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
4. 9. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
spolupráce, komunikace, rodina, žák, učitel, portfolio, konzultace, tripartitní schůzka, třídní schůzkaKlíčová slova (anglicky)
Cooperation, communication, family, pupil, teacher, portfolio, consultation, tripartite meeting, class meetingDiplomová práce na téma Kvalitní formy spolupráce rodiny a mateřské školy pojednává o efektivitě vedení tripartit na dané mateřské škole. V teoretické části shrnuje pojmy jako spolupráce, komunikace, zastoupení spolupráce s rodinou v rámcových vzdělávacích programech pro předškolní a základní vzdělávání nebo portfolio. Praktickou část tvoří výzkum uskutečněný na konkrétní škole, který se zabývá popisem vedení tripartit, zmapování efektivity vedení tripartit za účasti dítěte a jeho portfolia a v samém závěru nabízí další možnosti k zapojení daných aktivit do tripartit s podporou portfolia.
The thesis named Quality forms of family and kindergarten cooperation deals with the effectiveness leadership of tripartite meetings at a given kindergarten. The theoretical part summarizes subjects such as cooperation, communication, representation of coopration with the family in Framework Education Programme for pre-school and primary education or the portfolio. The practical part consists of the research carried out at a particular school that describes the tripartite leadership, mapping the effectiveness of tripartite meeting with the participation of the child and its portfolio, and at the very end offers further opportunities to engage the activities in tripartite meetings with the support of the portfolio.