velikost textu

Projekty pro rok 2013 - Přijaté nové projekty 2013

 
Strana: / 23
> >|
Počet projektů: 341
▼▲Kód 
▼▲Fakulta 
▼▲Sekce 
▼▲Řešitel 

▼▲Název
876213 
PřF 
B-CH 
Hladysh, Sviatoslav 

Syntéza, charakterizace a studium vlastností polyelektrolytů a oligoelektrolytů
566213 
PřF 
B-BIO 
Drožová, Dana 

Fylogeografie a populační ekologie rodu Lethrus (Coleoptera: Geotrupidae) v západní části areálu jeho rozšíření
894513 
PřF 
B-CH 
Ston, Martin 

Nový pulzní tlakový modulátor pro komprehenzivní plynovou chromatografii
98213 
PřF 
B-BIO 
Žídek, Radim 

Wnt signalizace ve vývoji a evoluci centrální nervové soustavy
541113 
PřF 
B-BIO 
Pergner, Jiří 

Evoluční konzervovanost protein-proteinových interakcí transkripčního faktoru Pax6
798813 
PřF 
B-BIO 
Hrdlička, Jaroslav 

Vliv chronické hypoxie a pravidelné fyzické zátěže na průběh funkčních a geometrických změn levé komory srdeční u potkanů s infarktem myokardu
880213 
PedF 
A-PP 
Šturcová, Alena 

Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL
18213 
PřF 
B-CH 
Krajíček, Jan 

Komplexní analýza výstražných a obraných látek ploštic vysokoúčinnými separačními technikami spojenými s hmotnostní detekcí
642413 
PřF 
B-BIO 
Kaupová, Sylva 

Bioarcheologie populací raného středověku Evropy: vztah zdravotního stavu, sociální diferenciace, migrace a výživy
638613 
PřF 
B-CH 
Mlčochová, Květoslava 

Příprava a charakterizace selektivních analogů insulinu, IGF-1/2 a jejich hybridních analogů pro obě isoformy insulinového receptoru a IGF-1 receptoru
570513 
PřF 
B-CH 
Bárta, František 

Studium etiologie Balkánské endemické nefropatie
837013 
PřF 
B-CH 
Vitvarová, Tereza 

Konjugované dynamery obsahující fosfolové jednotky
889113 
PřF 
B-BIO 
Trošan, Peter 

Cílená diferenciace kmenových buněk a jejich využití při reparaci poškozeného povrchu oka
1250213 
MFF 
A-PP 
Šalom, Pavel 

Středoškolská výuka kombinatoriky orientovaná na problem-solving
1418213 
FSV 
A-SP 
Biriczová, Hana 

Vliv byrokracie na kontrolu nešíření jaderných zbraní
Počet záznamů na stránce: 10 | 15 | 20 | 50 | 100 | 200
  > >|