text size

Projekty pro rok 2015 - Závěrečné projekty založené roku 2013

|< < 
Page: / 5
> >|
Number of projects: 75
Activities
▼▲Code 
▼▲Faculty 
▼▲Section 
▼▲Principal researcher 

▼▲Název
Detail of results
320713 
PřF 
B-BIO 
Stejskalová, Eva 

Počáteční fáze formování sestřihového aparátu
Detail of results
382413 
PedF 
A-PP 
Vaňková, Petra 

Pojmové mapy ve vzdělávání
Detail of results
428313 
FF 
A-TFP 
Ivan, Michal 

Kritické zhodnocení diskuse vedoucí k odmítnutí filozofie běžného jazyka
Detail of results
462213 
FSV 
A-EK 
Janotík, Tomáš 

Benediktínske kláštory z pohľadu ekonómie
Detail of results
524513 
KTF 
A-HE 
Hlušičková, Pavla 

Antonio Campi (1523-1587). Mezi manýrou a barokem.
Detail of results
532313 
PřF 
B-GEO 
Lhotka, Ondřej 

Index extremity horkých a studených vln ve střední Evropě
Detail of results
540713 
KTF 
A-HE 
Kuzica Rokytová, Bronislava 

Proměněná realita. Sudety jako ikonografický typ umělecké tvorby
Detail of results
545813 
FSV 
A-EK 
Holets, Tetyana 

Dopady účasti v programech hospodářské spolupráce na sociální charekteristiky a ekonomické ukazatele místních komunit.
Detail of results
546813 
FF 
A-HE 
Janouchová, Petra 

Obraz řecko-thrácké společnosti podle epigrafických dat
Detail of results
910613 
PřF 
A-SP 
Čady, Ondřej 

Metody odhadu budoucích epidemiologických parametrů onkologických onemocnění
Detail of results
916413 
HTF 
A-TFP 
Svoboda, Boris 

Rétorika vybraných Ježišových rečí v evanjeliu Matúša a Lukáša
Detail of results
924213 
FHS 
A-SP 
Virtová, Tereza 

Továrna na lepší život? Etnografie globální továrny v Česku
Detail of results
984313 
FTVS 
A-EK 
Vlasáková, Nikol 

Standardizace dotazníkové metody Developmental Coordination Disorder Questionnaire pro děti ve věku 6 - 8 let v České Republice
Detail of results
1000213 
FF 
A-SP 
Doleček, Pavel 

Vývoj pojetí vědy ve filosofii F. A. Hayeka
Detail of results
1088213 
ETF 
A-TFP 
Širka, Zdenko 

Hermeneutika zkušenosti a její využití v christologii a ekleziologii
Count of records on page: 10 | 15 | 20 | 50 | 100
|< <  > >|