text size

Výsledky projektu Pilotní výzkum efektivity vzdálených laboratoří na UK MFF v rámci integrovaného e-learningu

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 9 zázn.)
Brom, Pavel, Lustigová, Zdena, Malčík, Martin. The log files analysis in virtual learning environments as a way of educational data mining. New Educational Review, 2014, sv. 36, s. 1–11. ISSN 1732-6729. IF 0.149. []
New Educational Review není v databázi tohoto systému uveden, údaj o IF byl převzat ze stránek časopisu: http://www.educationalrev.us.edu.pl/index.html

Publikace článku byla redakcí časopisu odložena do některého z příštích svazků (36 nebo následující), předpokládáme z důvodu sdružení více příspěvků na téma analýza logů. Článek má 11 stran.
Brom, Pavel, Lustig, František. Integrated e-learning and the opportunity for anyone to explore the nature of polarization of light. In Lindell, Anssi, Kähkönen, Anna-Leena, Viiri, Jouni. Proceedings GIREP-EPEC Conference 2011. : University of Jyväskylä, Finland, 2012. s. 167–172. ISBN 978-951-39-4801-6. []
Brom, Pavel; Lustig, František; Filipenská, Lucie; Dvořák, Jiří. Nové vzdálené experimenty řízené přes internet. In Koudelková, Věra. Veletrh nápadů učitelů fyziky 17: sborník z konference. : Nakladatelství P3K s.r.o., 2012. s. 31–35. ISBN 978-80-87343-13-5. []
Brom, Pavel; Lustig, František. Využití metody integrovaného e-learningu pro úvod do kvantové fyziky. In Ulrich, Miroslav. Alternativní metody výuky 2011 (Sborník příspěvků 9. ročníku konference). : Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2011. s. 1–6. ISBN 978-80-7435-104-4. []
Brom, Pavel. Pretest and the verification of measurement tools for a pilot survey of the effectiveness of a remote laboratory experiment. In Kostolányová, Kateřina. Information and Communication Technology in Education 2011. : Ostravská univerzita, 2011. s. 71–79. ISBN 978-80-7368-979-7. []
Brom, Pavel; Lustig, František, Využití metody integrovaného e-learningu pro úvod do kvantové fyziky. In Ulrich, Zatloukal: 9. ročník mezinárodní konference Alternativní metody výuky 2011, Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2011, ISBN 978-80-7435-104-4. []
Brom, P., Pretest and the verification of measurement tools for a pilot survey of the effectiveness of a remote laboratory experiment. In Kapounová, J., Kostolányová, K. (eds.): Information and Communication Technology in Education. Proceedings. University of Ostrava, 2011, ISBN 978-80-7368-979-7. Poster a prezentace na mez. konferenci v Rožnově p. R., 13.–15. 9. 2011. []
Brom, Pavel; Lustig, František, Integrated e-learning and the opportunity for anyone to explore the nature of polarisation of light. Poster na zahr. konferenci GIREP-EPEC 2011, 1.–5. 8. 2011, Jyväskylä, Finsko, bude publikováno. []
Brom, Pavel; Lustig, František, How and Why To Teach and Learn Physics within the Integrated e-Learning Method. Ústní příspěvek na zahr. konferenci GIREP-EPEC 2011, 1.–5. 8. 2011, Jyväskylä, Finsko, bude publikováno. []