Prohlížíte si anonymní verzi pozvánky. Jestliže se přihlásíte (odkazem na konci tohoto textu), získáte přístup k dalším rozšiřujícím údajům (např. z názvu závěrečné práce bude možné se dostat k jejímu řešení a posudkům). Přihlásit se
Státní zkoušky a obhajoby prací | |||
Datum: | 07.09.2022 09:00 | ||
Katedra: | Katedra pedagogiky | ||
Místnost: | C217 (č. dveří 217 (původně 225)), FF UK, Celetná 20, Praha 1, | ||
Typ práce: | diplomová práce | ||
Komise: | Předseda: | doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D. | |
Členové: | doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc. doc. PhDr. Jaroslav Koťa PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D. | ||
Části SZ: | ASZKN1PD16 - Pedagogika ASZKN2PD19 - Pedagogika | ||
Studenti: | |||
Mgr. Michaela Čížková | 09:00 | Obhajoba: | Aspekty zdravé školy a zdravé výchovy v meziválečném Československu |
Vedoucí práce: | prof. doc. PhDr. et PhDr. Tomáš Kasper, Ph.D. et Ph.D. | ||
Oponent(i): | doc. PhDr. Josef Valenta, CSc. | ||
Mgr. Hanna Gőrnerová | 09:30 | Obhajoba: | Problémové chování dítěte v mateřské škole |
Vedoucí práce: | Mgr. Tereza Komárková, Ph.D. | ||
Oponent(i): | PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D. | ||
Mgr. Marcela Jandová | 10:00 | Obhajoba: | Kritika současného kurikula z pohledu K.P. Liessmanna |
Vedoucí práce: | doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D. | ||
Oponent(i): | doc. PhDr. Jaroslav Koťa | ||
Mgr. Ing. Petr Kolář | 10:30 | Obhajoba: | Výchova k lidství |
Vedoucí práce: | doc. PhDr. Jaroslav Koťa | ||
Oponent(i): | doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D. | ||
Mgr. Martina Kučerová | 11:00 | Obhajoba: | Přínosy a rizika otevření profese učitele na základních školách jedincům bez pedagogického vzdělání |
Vedoucí práce: | Mgr. Tereza Komárková, Ph.D. | ||
Oponent(i): | Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D. | ||
Mgr. Lenka Soukupová | 11:30 | Obhajoba: | Komunikace a její role v distančním vzdělávání na základní škole |
Vedoucí práce: | doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D. | ||
Oponent(i): | Mgr. Tereza Komárková, Ph.D. | ||
Mgr. Marie Srchová | 12:00 | Obhajoba: | Role školního asistenta v mateřské a základní škole |
Vedoucí práce: | Mgr. Tereza Komárková, Ph.D. | ||
Oponent(i): | PhDr. Karolína Burešová, Ph.D. | ||
Mgr. Michaela Čížková | 12:30 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Mgr. Hanna Gőrnerová | 13:00 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Mgr. Marcela Jandová | 13:30 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Mgr. Ing. Petr Kolář | 14:00 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Mgr. Lenka Soukupová | 14:30 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Mgr. Marie Srchová | 15:00 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Mgr. Lenka Brožková | 15:30 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Bc. Kateřina Hanilcová | 16:00 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Bc. Kateřina Hanischová | 16:30 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Bc. Gabriela Hüblová | 17:00 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Mgr. Markéta Sommerová | 17:30 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Bc. Veronika Vodseďálková | 18:00 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) | |
Bc. et Bc. Veronika Macková | 18:30 | ASZKN2PD19 (Okruhy: Školní pedagogika , Metodologie pedagogiky) | |
Mgr. Martina Kučerová | 19:00 | ASZKN1PD16 (Okruhy: Metodologie pedagogiky, Školní pedagogika, Filosofické a historické základy pedagogiky) |