Volba jazyka
  • čeština
  • english
Uživatel
  • Anonym

    Detail programu s mikrocertifikátem

    Becoming an Educational Developer: Strategies and Tools (11301)

    Univerzita Karlova
    Becoming an Educational Developer: Strategies and Tools
    Smíšené
    angličtina
    Podpora efektivní výuky na VŠ: Strategie a nástroje pro odborníky v oblasti pedagogických kompetencí
    Kurz je navržen tak, aby připravil účastníky na práci v oblasti rozvoje vzdělávání, na působení v centrech podpory výuky, přičemž zahrnuje specifické školení v nástrojích, metodách a strategiích používaných při rozvoji pedagogických kompetencí u VŠ vyučujících. Dále se zaměřuje na mechanismy podporující reflexivní přístupy u všech členů akademické komunity, budování motivace pro vyučující i jejich studující, kroky při navrhování studií zaměřených na výuku a přispívání k rozsáhlejším změnám na fakultní i univerzitní úrovni s důrazem na kvalitní výuku.
    Module 1: Introduction to the Course. What is Educational Development?
    12. září, 12:00 – 16:30 (prezenčně), Kampus Hybernská, D3 cowork
    Module 2: Structures to Build in a Teaching and Learning Centre
    19. září, 12:00 – 15:00 (online)
    Module 3: Big Challenges
    3. října, 12.00-15.00 (online)
    Module 4: Quality of teaching
    17. října, 12:00 – 15:30 (prezenčně), Kampus Hybernská, D3 cowork
    Module 5: Reflective and Metacognitive Practices
    31. října, 12:00-15:00 (online)
    Module 6: Motivation
    7. listopadu, 12:00-15:00 (online)
    Module 7: Supporting New Faculty
    14. listopadu, 12:00 – 15:30 (prezenčně), Kampus Hybernská, D3 cowork
    Module 8: Cultural Competence
    28. listopadu, 12:00-15:00 (online)
    Module 9: Educational Technology
    12. prosince, 12:00 – 16:30 (prezenčně), Kampus Hybernská, D3 cowork
    Module 10: Evaluating, Using and Conducting Educational Research
    19. prosince, 12:00-15:00 (online)
    Module 11: Creating Community and Institutional Change
    9. ledna, 12:00-15:00 (online)
    Module 12: Dealing with Complex and Difficult Situations
    16. ledna, 12:00-15:00 (online)
    Module 13: Your future as an educational developer
    30. ledna, 12:00-15:30 (prezenčně), Malá zasedací síň (Small conference room)

    Účastníci musí absolvovat alespoň 75 % všech synchronních setkání (10 z 13).

    Kurz je rozdělen do třinácti modulů, z nichž každý zahrnuje jedno setkání (prezenční nebo online). Součástí každého modulu jsou dva samostatné úkoly – jeden před setkáním a jeden po setkání. Tyto úkoly slouží k přípravě na společná setkání a k prohloubení získaných poznatků po jejich skončení.
    Pro úspěšné absolvování kurzu je vyžadováno:
    odevzdání alespoň 7 z 13 úkolů před setkáními,
    odevzdání alespoň 10 z 13 úkolů po setkáních.
    Účastníci, kteří splní tyto podmínky, obdrží mikrocertifikát o absolvování kurzu.
    min. úroveň angličtiny B2 podle CEFR
    magisterský titul

    Účastníky a účastnice programu vybírá garantka programu na základě posouzení životopisu a motivačního dopisu.
    Na konci tohoto kurzu budou účastníci schopni: 

    popsat škálu programových a podpůrných služeb/nástrojů, které může centrum pro podporu výuky poskytovat, včetně specifických výhod a omezení jednotlivých typů služeb/nástrojů, 
    vybrat, navrhnout a implementovat různé z těchto programových a podpůrných služeb/nástrojů podle potřeby fakulty, cílů a publika, 
    využívat hotové nebo na míru vytvořené nástroje k provádění pozorování ve výuce a účinně sdělovat vyučujícím výsledky těchto pozorování, 
    pomáhat vyučujícím při výběru vhodných nástrojů digitálních technologií pro dosažení jejich pedagogických cílů, 
    rozvíjet vlastní kulturní kompetence a zavádět konkrétní techniky, které pomáhají rozvíjet tyto kompetence u vyučujících na fakultě. 
    vyhledávat a využívat výzkumné studie v oblasti vzdělávání, které pomáhají vyučujícím při řešení pedagogických problémů, 
    identifikovat a poskytovat konkrétní, na důkazech založené strategie, které mohou jednotliví vyučující využít při dosahování konkrétního pedagogického cíle nebo při řešení konkrétního pedagogického problému, 
    popsat a připravit konkrétní mechanismy pomoci novým vyučujícím na fakultě při rozvíjení jejich pedagogických kompetencí a reflektivním zlepšování jejich pedagogické praxe, 
    popsat své individuální profesní cíle v rámci své funkce, včetně dlouhodobých cílů pro komunitu vyučujících na své fakultě, a cítit se jistě v mnoha krocích potřebných k jejich dosažení. 
    Sarah M. Leupen, Ph.D.

      • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
        11000 - Univerzita Karlova
        437/2024
        27.11.2024
        27.11.2034
      • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
        4
        102 hodiny
        Pedagogika
        Míra účasti
        Portfolio
        Úroveň 7
        Institucionální mechanismus zajišťování kvality
        Název projektu: ESF+ na UK, registrační číslo: CZ.02.02.XX/00/23_022/0008957
      • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
        12.09.2025
        30.1.2026
        2025/2026
      • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
        Ing. Karolina Duschinská, Ph.D.
        PhDr. Radka High, Ph.D.
        Sarah M. Leupen, Ph.D.
        JUDr. Mgr. Michal Urban, Ph.D.
        Mgr. Bartłomiej Wróblewski
        15
        0 Kč / kurz
        26.06.2025 - 31.08.2025
        Mgr. Bartłomiej Wróblewski, tel: 224491230
        bartlomiej.wroblewski@ruk.cuni.cz
        Účastníky a účastnice programu vybírá garantka programu na základě posouzení životopisu a motivačního dopisu.
      • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)