|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (19.06.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (19.06.2019)
DOBRÝ, L., VELENSKÝ, E. Košíková. Teorie a didaktika. Praha : SPN, 1987. DOBRÝ, L., SEMIGINOVSKÝ, B. Sportovní hry. Výkon a trénink. Praha : Olympia, 1988. DOBRÝ, L. a kol. Integrovaná praxe ve sportovních hrách. Tělesná výchova a sport mládeže, ročník 77, 2/2011. s. 7-17. ISSN 1210-7689. PSOTTA, R., VELENSKÝ, M. a kol. Základy didaktiky sportovních her. Praha : Nakladatelství Karolinum, 2009. VELENSKÝ, M., KARGER, J. Basketbal. Praha : Grada publishing, 2000. VELENSKÝ, M. a kol. Průpravné hry. Praha : Karolinum, 2005. VELENSKÝ, M. Pojetí basketbalového učiva pro děti a mládež. Praha : Karolinum, 2008. VELENSKÝ, M., KAPRÁLEK, T. Děti a basketbal? Nechme je hrát! Tělesná výchova a sport mládeže, ročník 78, č. 3/2012, s. 29-35. VELENSKÝ, M. Jak na základy obrany v basketbale dětí. Tělesná výchova a sport mládeže, ročník 79, č. 3/2013, s. 26-30 (I. část), ročník 79, č. 4/2013, s. 28-33 (II. část), |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (19.06.2019)
1/ Účast ve výuce; 2/ Průběžné plnění zadaných úkolů; 3/ Aktivní účast v našem basketbalovém hnutí. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (19.06.2019)
1. Klasifikace herních kombinací a herních systémů, popis a význam z hlediska realizace týmového herního výkonu v současném elitním basketbale. 2. Týmový herní výkon, význam, determinanty. 3. - 5. Teorie a didaktika rychlého protiútoku. Způsoby a možnosti řešení přechodové fáze z obrany do útoku. Vytváření přesilových situací. Kombinace v rychlém protiútoku.Význam obranných činností pro zahájení přechodové fáze do útoku. 6. - 8. Teorie a didaktika postupného útoku. Současné pojetí a přístupy k řešení situací v postupném útoku. Kombinace v postupném útoku. 9. - 11. Teorie a didaktika herních systémů založených na osobním krytí. Obranné kombinace. Kombinace založená na zesilování krytí. Help and recover (Pomoz a vrať se ke krytí svého útočníka). 12. - 13. Teorie a didaktika zónových obranných systémů a kombinovaných obranných systémů. Specifika, význam aplikace. 14. Závěrečná lekce, shrnutí, udílení zápočtů. |