PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2014/2015
   Přihlásit přes CAS
Sportovní specializace II - fotbal /TR/ - PSPH201
Anglický název: Coaching Specialization II - Football
Zajišťuje: Sportovní hry (51-600300)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2011 do 2016
Semestr: zimní
Body: 0
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:6/0, Zk [HS]
Rozsah za akademický rok: 6 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Úroveň:  
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: Mgr. Jakub Kokštejn, Ph.D.
Mgr. Pavel Frýbort, Ph.D.
Atributy: Sportovní specializace
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: Mgr. Pavel Frýbort, Ph.D. (29.11.2010)
Získat základní poznatky a odbornou způsobilost k trenérskému působení u družstev mládeže a dospělých na úrovni výkonnostního fotbalu. Zabývat se úlohou a postavením trenéra v tréninkovém procesu v procesech rozhodovacích, ovlivňovacích i kontrolních. Věnovat pozornost základním přístupům k teoretickému i praktickému pojetí herního výkonu..Prohloubeně řešit základy tréninku herních dovedností ve vztahu k didaktické technologii.
Literatura
Poslední úprava: Mgr. Pavel Frýbort, Ph.D. (29.11.2010)

Psotta R.: Fotbal - Základní program., Svoboda, Praha 1999.

Buzek,M.,Procházka,L.: Česká fotbalová škola, Olympia, Praha 1999

Buzek,M.,Procházka,L.: Moderní obrana,G.D.K.Sport M., Praha 2003.

Ondřej,O. Malá škola fotbalu, Olympia, Praha 2001

Pravidla fotbalu, ČMFS, Praha

Votík,J. Trenér fotbalu - B licence, Olympia, Praha 2001

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: Mgr. Pavel Frýbort, Ph.D. (29.11.2010)
  • seminární práce
  • ústní zkouška

Sylabus
Poslední úprava: Mgr. Pavel Frýbort, Ph.D. (29.11.2010)

1. Úloha trenéra při tvorbě a realizaci herní koncepce a v tréninkovém procesu. Pojetí hry v útočné fázi.

2. Pojetí hry v obranné fázi. Úloha hráče při tvorbě a realizaci herní koncepce.

3. Trénink herních dovedností - individuální, skupinové a týmové herní činnosti. Trénink herních dovedností - hráčské funkce, činnostní participace v útočné fázi hry.

4. Trénink herních dovedností - v obranné fázi hry. Trénink herních dovedností - standardní situace. Trénink herních dovedností - činnosti brankáře.

5. Diagnostika individuálního výkonu hráče v utkání.

6. Diagnostika týmového výkonu v utkán.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK