Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Předmět se zaměřuje na základy marketingu v online prostředí. Studenti se seznámí se základními principy fungování na internetu a v prostředí sociálních sítí. Budou ve své základní podstatě vysvětleny všechny podstatné částí digitálního marketingu, se kterými se může sportovní manažer ve své praxi setkat. Studenti si osvojí základy práce s internetovým marketingem, s marketingem na sociálních sítích, ale taktéž s emailingem či tvorbou webových stránek. Součástí předmětu ne ukázka práce s technikami a metodami využívanými v digitálním marketingu. Nedílnou součástí předmětu je vysvětlení návaznosti a propojení offline a online marketingového prostředí, včetně strategické řízení komplexního marketingu.
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (25.12.2021)
The course focuses on the basics of online marketing. Students will get acquainted with the basic principles of functioning on the Internet and in the environment of social networks. In their basic essence, all the essential parts of digital marketing that a sports manager may encounter in his practice will be explained. Students will learn the basics of working with internet marketing, marketing on social networks, but also with emailing or creating websites. Part of the course is not a demonstration of working with techniques and methods used in digital marketing. An integral part of the course is an explanation of the continuity and connection of offline and online marketing environment, including the strategic management of comprehensive marketing.
Cíl předmětu
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Po úspěšném absolvování předmětu bude student schopen:
vysvětlit základy práce s marketingem v digitálním světě,
sestavit základní strategie pro online marketingové prostředí,
propojovat online a offline marketingové aktivity sportovní organizace,
vytvářet marketingové aktivity na internetu či v rámci webového obsahu,
tvořit základní jednoduché grafické práce,
aplikovat základy marketingové práce se sociálními sítěmi,
vytvářet a spravovat emailingové kampaně,
získat základní Google certifikaci pro digitální marketing.
Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Požadavky na zápočet:
absolvování Google Digitální garáže
příprava práce ve Facebook Business Manager
Požadavky na zkoušku:
vypracování strategie pro online marketingovou komunikaci vybrané sportovní organizace dle zadání
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Janouch, V. (2014). Internetový marketing (2. vyd.). Brno: Computer Press. Iseli, F. (2021). Social media for small business: Marketing strategies for business owners (First published.). Milton: John Wiley & Sons Australia, Ltd. McDonald, J. (2020). Social media marketing workbook 2020: How to use social media for business (Updated version.). [San Jose]: [JM Internet Group]. Losekoot, M. (2019). Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích (Vydání první.). V Brně: Jan Melvil Publishing. Semerádová, T. (2019). Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky (1. vydání.). Brno: Computer Press. Hollensen, S., Kotler, P., & Opresnik, M. O. (2017). Social media marketing: a practitioner guide. Opresnik Management Consulting.
Certifikace GOOGLE digitální garáž https://learndigital.withgoogle.com/digitalnigaraz/course/digital-marketing?ds_kid=43700039209057361&gclid=CjwKCAiAn5uOBhADEiwA_pZwcPp3i_xhnLZjH-Cqg2Fa3yHbLLomVDn0jPfTMV-oD4DJ6QACOEKClRoCBuoQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Sylabus
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Přednášky:
Úvod do online marketingu, online prostředí.
Strategie pro online marketing.
Prolínání online a offline komunikace, vzájemná vazba. Community management.
Reklamní systémy.
Principy práce se sociálními sítěmi.
Základy práce s Facebook Business Manager.
Webové prostředí.
Semináře:
Základy práce v online prostředí.
Segmentace a targeting v online prostředí, personas.
Publikační kalendář, příprava strategie.
Sociální sítě – příspěvky, využití v marketingu.
Grafická příprava pro rychlou a efektivní správu v online prostředí.
Kampaně v reklamních systémech na webových stránkách.