PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
International Marketing - PMNG137N
Anglický název: International Marketing
Zajišťuje: Katedra managementu sportu (51-300100)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2023
Semestr: zimní
Body: 0
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:2/0, Zk [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (0)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Garant: Mgr. Jakub Štědroň, Ph.D.
Anotace -
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)
Cílem je uvést studenty do problematiky mezinárodního marketingu, včetně mezinárodní komunikace, a také s ohledem na mezikulturní rozdíly. Součástí kurzu budou také některé související domény. Bude vedena také diskuze o mezinárodním sportovním prostředí a příslušném mezinárodním marketingu, který je specifický pro tuto oblast.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)

Posluchači se naučí pracovat v prostředí mezinárodního marketingu a koncipovat mezinárodní projekty.

Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)

seminární práce

ústní zkouška

Literatura -
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (14.01.2019)

Povinná literatura:

MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 2., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2006. Expert (Grada). ISBN 80-247-1678-X.

ŠTĚDROŇ B. Mezinárodní marketing a informační technologie: vybrané kapitoly. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011. ISBN 978-80-7357-690-5.

ROŽEK J.,ŠTĚDROŇ B.: New technological trends and the gambling industry. Saarbrucken: Lambert Academic Publishing, 2011, ISBN: 978-3-8443-8908-1.

ŠTĚDROŇ,, B. Prognostické metody a jejich aplikace. Vyd. 1. V Praze: C.H. Beck, 2012. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7179-174-4.

Doporučená literatura:

ŠTĚDROŇ, B., KOCOUR, J. Technologické prognózy a telekomunikace. 1. vyd. Praha: Sdělovací technika, c2014. ISBN 978-80-86645-24-7.

ŠTĚDROŇ, B. a kol.: Manažerské rozhodování v praxi. Vydání první. Překlad Jiří Handlíř. V Praze: C.H. Beck, 2015. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-587-9.

Požadavky ke zkoušce -
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)

seminární práce

ústní zkouška

Sylabus -
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)

Přednášky:

1. Úvod do mezinárodního marketingu

2. Elektronické zdroje dat v mezinárodním marketingu

3. Základní koncepty mezinárodního marketingu, teorie globalizace

4. Prostředí mezinárodního marketingu

5. Rizika v oblasti mezinárodního marketingu

6. Mezinárodní marketingový výzkum

7. Strategické plánování

8. Segmentace a targeting

9. Případová studie – Apple či podobné značky

10. Značka v mezinárodním prostředí

11. Mezinárodní cenová politika

12. Mezinárodní distribuční politika

13. Mezinárodní marketingová komunikace

14. Význam Číny a USA

Studijní opory -
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (14.10.2020)

K předávání informací, znalostí a odborností bude využito on-line komunikační platformy ZOOM (přihlášení pomocí odkazu – distribuce e-mail). Dále pro případnou distribuci materiálů či testování bude využito platformy MOODLE (přihlášení skrze SIS).

Topic: International Marketing I

  • https://zoom.us/j/99824875742?pwd=aDVmUC9xVm01dm1KWGVjVE5qODBqZz09
  • Meeting ID: 998 2487 5742
  • Passcode: IM2020
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK