Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu:
ne
Kompetence:
Stav předmětu:
vyučován
Jazyk výuky:
čeština
Způsob výuky:
prezenční
Způsob výuky:
prezenční
Úroveň:
Poznámka:
předmět je určen pouze pro doktorandy předmět je možno zapsat mimo plán povolen pro zápis po webu při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu student může plnit i v dalších letech
Poslední úprava: Mgr. Ivana Kinkorová, Ph.D. (05.06.2019)
Tento kurz vyžaduje úspěšné absolvování předmětu Basic Measurements in Strength and Conditioning and
Advanced Measurements in Strength and Conditioning. Během tohoto kurzu budete povinni kombinovat své
praktické znalosti oposilování a kondici s testovacími technikami založenými na terénních a laboratorních
metodách, které jste se naučili ve výše uvedené výuce.
Poslední úprava: Mgr. Ivana Kinkorová, Ph.D. (05.06.2019)
This course requires successful completion of Basic Measurements in Strength and Conditioning and Advanced
Measurements in Strength and Conditioning. During this course, you will be required to combine your practical
strength and conditioning knowledge with the field- and lab-based testing techniques you learned in the previously
mentioned classes.
Podmínky zakončení předmětu - angličtina
Poslední úprava: Mgr. Ivana Kinkorová, Ph.D. (05.06.2019)
Participation, 3 quizzes, final exam
Literatura -
Poslední úprava: Mgr. Ivana Kinkorová, Ph.D. (24.06.2019)
1. Advanced Strength and Conditioning, 1st edition, Turner and Comfort, Routledge.
3. Training for Speed, Agility, and Quickness, 3rd edition, Brown and Ferrigno, Human
Kinetics.
4. Conditioning for Strength and Human Performance, 3rd edition, Chandler and Brown,
Human Kinetics.
Poslední úprava: Mgr. Ivana Kinkorová, Ph.D. (05.06.2019)
1. Advanced Strength and Conditioning, 1st edition, Turner and Comfort, Routledge.
2. https://scholar.google.com.au/citations?user=2LSMYukAAAAJ&hl=en
3. Training for Speed, Agility, and Quickness, 3rd edition, Brown and Ferrigno, Human
Kinetics.
4. Conditioning for Strength and Human Performance, 3rd edition, Chandler and Brown,
Human Kinetics.
Požadavky ke zkoušce -
Poslední úprava: Mgr. Ivana Kinkorová, Ph.D. (24.06.2019)
Budete mít zpětnou vazbu o svých rozhodnutích a opustíte tento kurz se skutečnými aplikacemi, jak mohou být v praxi kombinovány vaše vědecké a teoretické znalosti. Chcete-li získat zápočet za tento kurz, musíte absolvovat všechny 3 případové studie a pomáhat při výuce nejméně 5 testování v laboratoři při výuce předmětu NSCA Fitness, který je nabízen studentům bakalářského studia.
Poslední úprava: Mgr. Ivana Kinkorová, Ph.D. (24.06.2019)
You will be given feedback on your decisions and will leave this course with real-life applications of how your scientific and theoretical strength and conditioning knowledge can be combined in practice. To obtain credit for this course, you must complete all 3 case studies and assist in teaching at least 5 labs total in NSCA Fitness, which is offered to BS students.
Sylabus -
Poslední úprava: Mgr. Ivana Kinkorová, Ph.D. (24.06.2019)
V tomto kurzu budete mít k dispozici 3 různé případové studie. Např. můžete být vyzváni, abyste byli trenérem posilování 2 12-ti letých tenisových hráčů, kteří se liší dobou, kterou se věnují tenisu. V každé ze 3 případových studií musíte:
1. Proveďte analýzu tréninku založenou na fiktivním sportovci, kterému jste přiděleni
2. Vyberte testy, vytvořte testovací baterii a vysvětlete, proč jste vybrali tyto testy v daném pořadí
3. Vytvořte silový a kondiční program založený na analýze potřeb a výsledků fiktivních testů, vysvětlující, proč jste vytvořili program způsobem, který jste vytvořili.
Poslední úprava: Mgr. Ivana Kinkorová, Ph.D. (24.06.2019)
In this course, you’ll be given 3 different case studies to solve. For example, you may be required to be a strength coach for two 12-year-old tennis players, each with a different resistance-training age. In each of your 3 case studies you must:
1. Conduct a training needs analysis based on the fictional athlete you are assigned
2. Select tests, create a testing battery, and explain why you’ve chosen those tests in that order
3. Create a strength and conditioning program based on the needs analysis and the fictional test results, explaining why you have created the program the way that you have