|
|
|
||
Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
|
|
||
Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
1. Cíle výchovy ke zdraví v oblasti kognitivní, afektivní a behaviorální, rozvíjení kompetencí žáků. 2. Přístupy k tvorbě kurikula v oblasti podpory zdraví u nás i v zahraničí. 3. Metodika vymezování dílčích výukových cílů na základě očekávaných výstupů. 4. Úloha motivace ve výuce výchovy ke zdraví, aktivizace učení žáků. 5. Škola podporující zdraví - komplexní program rozvíjení zdravotní gramotnosti. 6. Volba forem a metod výuky, učebnice, pomůcky a další zdroje informací pro přípravu na výuku výchovy ke zdraví. 7. Hodnocení efektivity výuky, specifika pro obor výchova ke zdraví |
|
||
Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
BELZ, H.; SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-479-6 KALOUS, Z.; OBST. O. aj. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-253-X KOPECKÝ, M., Et Al. Antropologicko-psychologicko-sociální aspekty podpory zdraví a výchovy ke zdraví. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. ISBN 978-80-244-3472-8 KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-965-8 MAŇÁK, J.; ŠVEC, V. Výukové metody. Brno : Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5 MAREŠ, J.; SLAVÍK, J.; SVATOŠ, T.; ŠVEC, V. Učitelovo pojetí výuky. Brno : Masarykova univerzita, 1996. ISBN 80-210-1937-9 PASCH, M. aj. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha : Portál, 1998. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha : MŠMT, 2009. SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha : Portál, 1999. 190 s. ISBN 80-7178-262-9 STRNADOVÁ, A. Tvorba a metodika projektů k podpoře zdraví : studijní text. 1. Vyd. Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011. ISBN 978-80-7368-978-0 |
|
||
Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
Odevzdané portfolio a jeho obhajoba |