|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (07.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (17.09.2019)
Bareš, M. (2009). Podpora práce začínajících učitelů: (jako součást systému dalšího profesního rozvoje pedagogických pracovníků) : sborník. Praha: Národní institut pro další vzdělávání. Janík, T., Wildová, R., Uličná, K., Minaříková, E., Janík, M., Jašková, J., & Šimůnková, B. (2017). Adaptační období pro začínající učitele. Pedagogika, 67(1), 4-26. Kašparová, V. (2014). Národní zpráva šetření TALIS 2013. Praha: Česká školní inspekce. Kašparová, V., Holečková, A., Hučín, J., Janík, T., Najvar, P., Píšová, M., et al. (2015). Analytická zpráva z šetření TALIS 2013. Praha: Česká školní inspekce. Kohnová, J. (2012). Profesní rozvoj učitelů a cíle školního vzdělávání. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. Píšová, M., & Duschinská, K. (2011). Mentoring v učitelství: výzkumný záměr Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání. V Praze: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. Rýdl, K. (2014). Vývoj standardizace profese učitele v České republice − nekonečný příběh?. Orbis Scholae, 2014(3). Starý, K., Dvořák, D., Greger, D., & Duschinská, K. (2012). Profesní rozvoj učitelů: podpora učitelů pro zlepšování výsledků žáků. V Praze: Karolinum. Trunda, M. (2016). Zákon o pedagogických pracovnících a navazující školské předpisy (3. vydání). Třinec: RESK, spol. s r.o. Klíčové údaje o učitelích a ředitelích škol v Evropě [Online]. (2013). Brussels: European Commission. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Battistová (09.05.2024)
On-line studijní opora: https://dl1.cuni.cz/enrol/index.php?id=8007 Heslo pro hosty: akredkpg19 |