|
|
|
||
Poslední úprava: doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. (28.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. (29.06.2021)
Celková časová zátěž studenta 86,0 Odpovídající množství kreditů 3 Přidělené kredity 3 Zakončení Z
Přímá výuka Přednášky: 0 Cvičení: 2 Praxe: 0
Příprava na výuku Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky 0 minut Doba očekávané přípravy na 1 cvičení 30 minut Samostudium literatury (za semestr) 10 hodin Práce se studijními materiály (za semestr) 5 hodin Plnění průběžných úkolů (za semestr) 25 hodin
Plnění předmětu Seminární práce 0 hodin Příprava na zápočet 10 hodin Příprava na zkoušku a zkouška 0 hodin |
|
||
Poslední úprava: doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. (28.01.2024)
SCHULTZ NORBERG, C., Genius Loci. Odeon. Praha 1994. ISBN 80-207-0241-5 MERLEAU-PONTY, Maurice a Stéphanie MÉNASÉ. Svět vnímání. Praha: OIKOYMENH, 2008. Oikúmené (OIKOYMENH). ISBN 978-60-7298-287-5. PATOČKA, Jan, KOUBA, Pavel a Ivan CHVATÍK, ed. Přirozený svět jako filosofický problém. 3. vyd. Praha: Československý spisovatel, 1992. Orientace (Československý spisovatel). ISBN 80-202-0365-6. ZUIDERVAART, Lambert a Ludvík HLAVÁČEK. Umění a sociální transformace: pravda, autonomie a společenské makrostruktury. V Ústí nad Labem: Fakulta umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, 2015. ISBN 978-80-7414-979-5. CHALUPECKÝ, J. Nové umění v Čechách: Jinočany. Nakladatelství a vydavatelství H+H 1994. ISBN 80-85787–4 Základní literatura je k dispozici v Knihovně PedF UK, Knihovně Uměleckoprůmyslového muzea, Knihovně Celetná FF UK, na online databázích oborových časopisů IJETA (International Journal for Education through Art/ https://www.intellectbooks.com/), IJADE (International Journal of Art & Design Education/ https://onlinelibrary.wiley.com/). |
|
||
Poslední úprava: doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. (29.01.2024)
Zápočet. Výstupem předmětu je artefakt, výtvarné dílo vytvořené na základě aktuálně vyhlášeného tématu. Forma prezentace se zrealizuje formou společné výstavy. Aktivní komunikace s vyučujícím a spolužáky ve skupině týkající se tématu za účelem průběžné zpětné vazby k tvůrčím postupům a etapám práce na řešení vlastního tématu. V tomto ohledu je nutná účast na seminářích a vynášení vlastních příspěvků do diskuse. |