|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Anna Páchová, Ph.D. (22.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (09.04.2020)
BENEŠOVÁ, Miroslava, PREISS, Marek a KULIŠŤÁK, Petr. Neuroplasticita lidského mozku a její význam pro psychologii. Československá psychologie, 2009, 53,(1), 55-67. ISSN 0009-062X. BATTRO, Antonio M., FISCHER, Kurt W. a LÉNA, Pierre J. (ed.). The educated brain: Essays in neuroeducation. Cambridge University Press, 2008. BLAKEMORE, Sarah-Jayne a FRITH, Uta. The learning brain: Lessons for education. Blackwell publishing, 2005. ISBN: 978-1-4051-2401-0. BUSCHKUEHL, Martin, JAEGGI, Susanne M. a JONIDES, John. Neuronal effects following working memory training. Developmental Cognitive Neuroscience, 2012, 2, S167-S179. ISSN: 1878-9293. EYSENCK, Michael W. a KEANE, Mark T.. Kognitivní psychologie, Academia, Praha 2008, 748 s. ISBN 978-80-200-1559-4. JAEGGI, Susanne M., et al. Improving fluid intelligence with training on working memory. Proceedings of the National Academy of Sciences, 2008, 105(19), 6829-6833. ISSN 1091-6490. KANDEL, Eric R. a SQUIRE Larry R. Neuroscience: Breaking down scientific barriers to the study of brain and mind. Science, 2000, 290 (5494): 1113-1120. KULIŠŤÁK, Petr. Neuropsychologie. Portál, 2003. ISBN 80–7178–554–7 MARŠÁK, Jan a JANOUŠKOVÁ, Svatava. Neropedagogika – neurověda a pedagogika ve společném úsilí. Pedagogika. 2014, 64, (1), 99–116. ISSN 0031-3815. PÁCHOVÁ, Anna. Memory and higher cognition. International Journal of Science and Engineering Investigations, 2012, 1(7), 54-59. ISSN: 2251-8843. PÁCHOVÁ, Anna a ŚTUMPF, Ondřej. Paměť příliš podceňovaná. In : PhD Existence II česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech . Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2010, s. 100-109. ISBN 978-80-244-3037-9. STRAKA, Ondřej, CÍGLER, Hynek a JABŮREK, Michal. Matematické nadání z pohledu neuropsychologie a kognitivní psychologie. Pedagogika, 2014, 3, 327 -358. ISSN 0031-3815. TURKELTAUB, Peter E., et al. Development of neural mechanisms for reading. Nature Neuroscience, 2003, 6(7), 767-773. ISSN : 1471-003X. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Anna Páchová, Ph.D. (22.01.2020)
Výstupem z kurzu bude seminární práce, ve které student představí a následně kriticky zhodnotí samostatně vybranou neuropsychologickou studii zaměřenou na oblast vzdělávání. |