|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Logolink_OP_VVV_hor_barva_cz (1) (1).jpg | Kateřina Esserová, DiS. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Linda Brůnová, Ph.D. (14.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Linda Brůnová, Ph.D. (30.09.2020)
Distanční výuka s ohledem na aktuální Covid-19 situaci bude probíhat ve formě on-line výuky na MS Teams (úvodní a závěrečné setkání). |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Linda Brůnová, Ph.D. (14.09.2020)
Dytrtová, R., Krhutová, M. Učitel. Příprava na profesi. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2863-6. Janík, T. et al. Kvalita ve vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita, 2013. Kalhous, Z. - Obst, O. Školní didaktika. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-571-4. Pavlasová, L. Přehled didaktiky biologie. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. 60 s. ISBN 978-80-7290-643-7. Dostupné z: http://vzdelavani-dvpp.eu/download/opory/02pavlasova.Kn.bl.TISK.pdf Zormanová, L. Obecná didaktika. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4590-9. Metodický portál RVP – virtuální hospitace. Dostupné z: http://audiovideo.rvp.cz/ |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Linda Brůnová, Ph.D. (14.09.2020)
- Zpracování tematicky orientovaných reflexí a jejich odevzdání v elektronické podobě (viz MOODLE) - Účast na společném kolokviu nad vypracovanými reflexemi (studenti budou na kolokviu rozděleni do tří skupin, přesné časy setkání budou vypsány v SISu) |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (10.11.2021)
Sylabus 1. úvodní seminář (organizace praxe, požadované výstupy) (5.10.2020) 2. 6 hodin přímých náslechů výuky přírodopisu/biologie na ZŠ nebo SŠ – každý student individuálně 3. zpracování 6 reflexí dle požadovaného zadání – každý student individuálně 4. závěrečný reflektivní seminář (4.1.2021) V kurzu bude implementovaná metodika rozvoje hodnotících kompetencí studentů při pedagogických praxích. Sylabus vznikl v rámci projektu "Podpora pregraduálního vzdělávání budoucích učitelů na UK", registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016093. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Linda Brůnová, Ph.D. (02.10.2020)
Pokyny ke splnění předmětu: - Před nástupem na praxi musí student povinně absolvovat kurz Proškolení před pedagogickými praxemi v MOOODLe. Po individuálním absolvování kurzu, včetně závěrečného testu, si vygeneruje osvědčení, které předloží garantovi. - V den nástupu na praxi musí student v dané ZŠ/SŠ povinně odevzdat Čestné prohlášení o neexistenci virového onemocnění - Účast na prvním (zahajujícím) semináři - 6 hodin náslechů výuky přírodopisu/biologie na ZŠ nebo SŠ dle zvolených škol (seznam škol bude poskytnut na prvním setkání) - Zpracování tematicky orientovaných reflexí a jejich odevzdání v elektronické podobě (viz MOODLE) - Účast na závěrečném semináři – společné kolokvium Podklady a instrukce pro vyplnění tematicky zpracovaných reflexí budou studentům poskytnuty na prvním semináři a zároveň vyvěšeny na Moodle. Na závěrečném semináři proběhne kolokvium nad vypracovanými reflexemi a udělení zápočtu. |