|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (01.03.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (30.01.2020)
BEDNÁŘOVÁ, Jiřina a Vlasta ŠMARDOVÁ. Diagnostika dítěte předškolního věku: co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let. Brno: Computer Press, 2007. Dětská naučná edice. ISBN 978-80-251-1829-0. BEDNÁŘOVÁ, Jiřina a Vlasta ŠMARDOVÁ. Školní zralost: co by mělo umět dítě před vstupem do školy. Brno: Computer Press, 2010. Moderní metodika pro rodiče a učitele. ISBN 978-80-251-2569-4. HUGHES, Daniel. Budování citového pouta. Jak probouzet lásku v hluboce traumatizovaných dětech. Praha: Institut fyziologické socializace, 2017. ISBN 978-80-270-2838-2. LIPNICKÁ, Milena. Poradenská činnost učitele v mateřské škole. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1179-2. OTEVŘELOVÁ, Hana. Školní zralost a připravenost. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1092-4. OPATŘILOVÁ, Dagmar. Psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí s SVP. Brno: MUNI, 2006. ISBN 80-210-3977-9. SINDELAR, Brigitte. Předcházíme poruchám učení: soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě. Vydání šesté. Přeložil Věra POKORNÁ. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1082-5. SVOBODA, Mojmír, Dana KREJČÍŘOVÁ a Marie VÁGNEROVÁ. Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Vydání třetí. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0899-0. ŠVANCAROVÁ, Dana, Anna KUCHARSKÁ. Test rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky. Praha: Dyscentrum, 2012. ISBN 978-80-904494-9-7. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (29.01.2020)
Odkaz na kurz v Moodle je: https://dl1.cuni.cz/enrol/index.php?id=8857 (heslo pro hosta je akreditacePPV2020). |