|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (30.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (28.01.2020)
ČÁP, J.; MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2001. ISBN:ISBN 80-7178-463-X FONTANA, D. Psychologie v učitelské praxi. Praha: Portál, 1997. ISBN: SBN 80-7178-626-8 KOLLÁRIKOVÁ, Z.; PUPALA, B. (ed.). Předškolní a primární pedagogika. Predškolská a elementárna pedagogika. Portál, 2001. ISBN: ISBN 80-7178-585-7 VÁGNEROVÁ, M. Vývojová psychologie. Dětství a dospívání. Karolinum Press, 2012. ISBN: 8024621533 KUCHARSKÁ, A.; SEIDLOVÁ MÁLKOVÁ, G. Čtenářská gramotnost–předpoklady rozvoje, počáteční gramotnost. Pedagogika, 2012, 62.1-2: 1-9. DUDOVÁ, R.; HAŠKOVÁ, H. Diskursy, instituce a praxe péče o děti do tří let ve francouzsko-české komparativní perspektivě. Gender, rovné příležitosti, výzkum, 2010, 11.2: 36-47. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (29.01.2020)
Odkaz na kurz v Moodle je: https://dl1.cuni.cz/enrol/index.php?id=8844 (heslo pro hosta je akreditacePPV2020). Záznamy pozorování, případně videozáznamy projevů dětí raného a předškolního věku doprovozené sérií otázek k reflexi |