|
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D. (28.06.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D. (28.06.2020)
STRAKOVÁ, J. a A. VESELÝ, ed. Předpoklady úspěchu v práci a v životě: výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC. Praha: Dům zahraničních spolupráce, 2013. ISBN 978–80–87335–53–6. ELLIOT, S. W. Computers and the Future of Skill Demand. Paris: OECD Publishing, 2017. ISBN 9789264285538. HOIDN, S. ed. Handbook on student-centered learning. London: Routledge, 2020. ISBN 9780367200527. STROUHAL, M. a S. ŠTECH, ed. Vzdělání a dnešek: pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2016. ISBN 9788024635583. JARVIS, P. Adult Education and Lifelong Learning: Theory and Practice. 4th ed. London: Routledge, 2010. 338 p. ISBN 9780415494816 DAITAWI, M. The Effect of Flipped Classroom Strategy on Students Learning Outcomes. International Journal of Instruction [online]. 12(3), 665-680 [cit. 2019-10-06]. 2019. ISSN 1694609X. OECD. TALIS 2018 Results (Volume I): Teachers and School Leaders as Lifelong Learners. Paris: OECD Publishing. 2019. OECD. TALIS 2018 Results (Volume II): Teachers and School Leaders as Valued Professionals. Paris: OECD Publishing. 2020. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D. (17.06.2020)
Přehledová studie zahraničních trendů souvisejících s výzkumným zaměřením studenta. Obhajoba v rámci předmětu. Aktivní zapojení v rámci předmětu a konzultací, plnění zadaných distančních úkolů, aktivní zapojení se v prostředí LMS Moodle. |